adexo3
۵۲۲۱۲۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پرونده‌ی جدید فساد در فیفا برای اینفانتینو

کمیته‌ی بین المللی المپیک و فدراسیون بین المللی فوتبال، فیفا، بار دیگر در معرض اتهامات جدیدی در حوزه‌ی فساد قرار گرفته‌اند.

وبسایت نود: کمیته‌ی بین المللی المپیک و فدراسیون بین المللی فوتبال، فیفا، بار دیگر در معرض اتهامات جدیدی در حوزه‌ی فساد قرار گرفته‌اند.

به نقل از تلگراف، بررسی‌های پلیس و دادگستری در سوئیس و آمریکا نشان از دو پرونده‌ی فساد جدید در حوزه‌های مرتبط با فوتبال دارند. شیخ احمد الفهد، رئیس کمیته‌ی بین المللی المپیک در آسیا، از سوی دادگستری آمریکا در یک پرونده‌ی رشوه‌ی یک میلیون دلاری متهم شده است. گفته می‌شود وی این مبلغ را از محمد بن همام، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و یک عضو کویتی کمیته‌ی بین المللی المپیک دریافت کرده است. در عین حال، گزارش جدید نشریه اشپیگل آلمان در مورد احتمال دخالت جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا، در انتخابات دبیر کلی کنفدراسیون حوزه‌ی کونکاکاف، باعث شده یک بار دیگر نام فیفا در حوزه‌ی پرونده‌های قضایی و فساد بر سر زبان‌ها بیفتد.

این درحالی است که تنها ۴ هفته پیش بود که پرونده‌ی تحقیقات داخلی فیفا پس از ۲۲ ماه مختومه اعلام شده بود؛ تحقیقاتی که منجر به برکناری سپ بلاتر نیز شده بود. در همین راستا، بازپرس‌های فرانسوی نیز در کنار مقامات قضایی سوئیس در مورد بحث‌های مربوط به جام جهانی قطر و روسیه با بلاتر مصاحبه کرده بودند.

در این میان اشپیگل نیز مدعی شده است اینفانتینو در آستانه‌ی دومین بازجوییش پس از رسیدن به ریاست فیفا قرار دارد. وی متهم شده است در انتخاب رئیس کنفدراسیون کونکاکاف مداخله کرده است. اتهامی که البته از سوی وی تکذیب شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج