اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۲۲۲۱۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ناصحی: از خستگی استقلال، استفاده نکردیم

کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: باید از خستگی استقلال بهترین استفاده را می‌بردیم و نتیجه را به صعود خودمان خاتمه می‌دادیم این کار را انجام ندادیم.

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: باید از خستگی استقلال بهترین استفاده را می‌بردیم و نتیجه را به صعود خودمان خاتمه می‌دادیم این کار را انجام ندادیم.

رضا ناصحی بعد از شکست پدیده مقابل استقلال تهران و درگیری‌های پایان بازی اظهار داشت: بازیکنان ما از این شکست ناراحت بودند و به دلیل این احساسات وارد درگیری شدند. مسئله خاصی دیگری نبود و باید از خستگی استقلال بهترین استفاده را می‌بردیم و نتیجه را به صعود خودمان خاتمه می‌دادیم این کار را انجام ندادیم . امیدوارم در بازی آخر بتوانیم به برتری دست پیدا کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان با انتقاد از هواداران این تیم گفت: از هواداران مشهدی که امروز حامی استقلال بودند ناراحت و دلخور هستم. دلخوری من نیز از این بابت است که ما خیلی وقت‌ها به حمایت آنها احتیاج داریم و آنها باید با حضور خود از حمایت کنند. ما واقعا تنها هستیم و به حمایت هوادارانمان احتیاج داریم.

ناصحی در خصوص عملکرد داور مسابقه گفت: داور مقداری تحت تاثیر بازی بود و احساس می‌کنم در برخی صحنه‌ها می‌توانست با ما مهربان‌تر باشد. اما در کل مسئله خاصی نبود چون بچه‌ها با بازبینی صحنه‌ها مشکوک متوجه درستی کار داور شده بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج