adexo3
۵۲۲۳۸۷
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

عقاب آسیا با ما بود، دروازه‌بان تیم ما بود...

۱۲ اسفند ۱۳۸۰ روزی شومی برای هوادارن پرسپولیس و جامعه ی فوتبال ایران بود .

آی‌اسپورت: ۱۲ اسفند ۱۳۸۰ روزی شومی برای هوادارن پرسپولیس و جامعه ی فوتبال ایران بود . چرا که یکی از بزرگترین و بهترین سنگربانان فوتبال ایران دچار عارضه ی مغزی شده بود؛ احمدرضا عابدزاده عقاب آسیایی که سالهای سال با بازی های خوب و دلگرم کننده اش در دل هواداران پرسپولیس جای عمیقی پیدا کرده بود. بعد از احمدرضا عابدزاده به یاد ندارم هیچ دروازه بانی را به اندازه ی او تحسین کرده باشم و از بازی هایش لذت برده باشم. به همین خاطر بود که سالیان سال این شعار را فریاد زدیم که "عقاب آسیا با ماست ، دروازه بان تیم ماست، احمدرضا عابدزاده"

دروازه‌بانی که همیشه با خنده هایش لرزه بر اندام حریفان می انداخت و آرزوی همیشگی حریفان این بود که در ترکیب اصلی نباشد. دی ماه ۸۴ که از دنیای دروازه بانی و فوتبال خداحافظی کرد برای من هم عنوان عقاب آسیا حک شد در خاطراتم و هرگز بعد از او نتوانستم به کسی بگویم عقاب آسیا . بعد از او هرگز نتوانستم نسبت به حضور دروازه بانی در درون دروازه دلگرم باشم.

و افسوس به حالِ دروازه ای که روزگاری احمدرضا عابدزاده را در قامت سنگربان اول تیمش داشت و امروز کسی مثل بیرانوند را ؛ دروازه‌بانی که حتی اگر از روی عصبانیت هم مصاحبه ی بعد از بازی با ذوب آهن را انجام داده باشد اما رفتارش مصداق بارز این ضرب المثل است که هنوز غوره نخورده مویز شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      جای طاهری بودم همین امروز اخراجش میکردم اینجا پرسپولیسه اینا لیاقت این تیم بزرگ رو ندارند

    • مصطفی رحمتی

      هوادارای عزیز پرسپولیس هشیار باشید کسایی که به این مسائل دامن میزنند ازجمله نویسنده مطلب بی شک استقلالی هستند ونیت خوبی ندارند شما باید حواستان جمع باشه بیرانوند یاهریک از بازیکنان هم مثل خود ما انسان هستند ،انسانها دل دارن خوشحال یا ناراحت، عصبانی یامضطرب میشوند پس اجازه ندهیم غریبه ها مارو به جان بازبکنان خودمان بیندازند آنها همان کسایی بودن که قهرمانی رو به مادادن برای همه روشنه که بیرانوند یک آدم ساده است ودل پاکی داره ومطمئنا خودش الان از حرفی که زده پشیمونه اما جدا از مسئله دلخوره بیرانوند حتی اگر برای پیشرفت فوتبالش به اروپا یا لیگ معتبری دیگه بره بازهم پرسپولیسه وباعث افتخار ما وهواداری واقعی حتی خوشحال هم میشن

    • بدون نام

      لایک واقعا بیرانوند پیش خودش چی فکر کرده اگه تا الان کمترین گل خورده رو داریم بیشترش به خاطر دفاعمون بوده

    • بدون نام

      با غیرتا یاد بگیرید.اینو میگن عقاب آسیا.به بعضیا باید بگن کلاغ آسیا

    • کلثوم

      یه کیسه کشه وفقط بخواطر محبوبیت اومد پرسپولیس
      پرسپولیس خیلی بزرگ تر ازشماهاست

    • بدون نام

      مصطفی رحمتی عزیز باید بگم که نویسنده این پیامخبر قطعا پرسپولیسی دو اتیشه هست که با کار بیراندوند انقدر اتیشش گرفته که دوست داره زودتر بره از تیم .تازه چی شد هوادارا تا الان علیرضا کلینشیت عقاب پلنگ میکردن الان شده سوراخ سوتی .البته شکی نیست توش هر توپی رفته نه نگفته مثل بازی با استقلال ولی خب تو بازیا دیگه خوب بود گناه داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج