اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۲۲۷۲۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

درویش: سقوط ما امری محال است

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: سقوط ما یک امر محال است اما امکان دارد یک امر محال به واقعیت بپیوندد.

خبرگزاری تسنیم: رضا درویش در خصوص شکست ۲ بر صفر سایپا مقابل پیکان اظهار داشت: متاسفانه در چند دیدار اخیر روند خوبی نداشتیم و بازیکنان در دیدار مقابل پیکان نیز از انگیزه کافی برخوردار نبودند. تیم ما اگر موفق به شکست پیکان می‌شد نهایتا به رتبه دوازدهم صعود می‌کرد و با باخت نیز در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.

وی در خصوص احتمال سقوط سایپا عنوان کرد: با توجه به شرایط و دیدارهای تیم‌های در حال خطر، سقوط ما یک امر محال است اما امکان دارد یک امر محال به واقعیت بپیوندد.

مدیرعامل باشگاه سایپا با تمجید از شیوه بازی پیکان گفت: پیکانی‌ها برای دیدار مقابل ما شیوه‌ای درست و کارآمد را انتخاب کرده و چشم به ضد حملات دوخته بودند. با توجه به توانایی گادوین منشا و عملکرد خوب این بازیکن مقابل سایپا، پیکانی‌ها بسیار موفق بودند و توانستند اهداف خود را پیاده کنند.

درویش در خصوص دیدار پایانی این تیم مقابل ماشین‌سازی عنوان کرد: روی کاغذ ما دیدار راحت‌تری نسبت به تیم‌های سیاه‌جامگان و صبای قم داریم. شاید در نگاه اول با توجه به سطح انگیزشی پایین تیم سقوط کرده ماشین‌سازی، کار راحت‌تری در پیش داشته باشیم اما با توجه به عدم استرس ماشین‌سازی و اینکه نتیجه این دیدار تغییری در وضعیت این تیم ایجاد نمی‌کند مقابل ما با تمام توان بازی می‌کنند.

وی تصریح کرد: سیاه‌جامگان در خانه با تیم قهرمان پرسپولیس بازی دارد و شاید پرسپولیس از انگیزه کافی برخوردار نباشد. مطمئنم پرسپولیس با توجه به حضور مربی حرفه‌ای مانند برانکو اصول حرفه‌ای و اخلاقی را رعایت می‌کند اما نباید به امید نتایج تیم‌های دیگر بنشینیم و باید خودمان تکلیف‌مان را یکسره کنیم و بعد از آن دیگر به دنبال فوتبال پاک و مطرح کردن این مسائل نباشیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا با ابراز امیدوار نسبت به پیروزی این تیم مقابل ماشین‌سازی خاطرنشان کرد: دیدار مقابل ماشین‌سازی آخرین مسابقه ابراهیم صادقی خواهد بود و این بازیکن در پایان این دیدار از فوتبال خداحافظی می‌کند. یقین دارم این مسئله سطح انگیزه بازیکنان ما را بالا خواهد برد تا با یک برد شیرین هدیه خوبی به کاپیتان خودشان بدهند.

وی در خصوص برنامه‌های این باشگاه برای خداحافظی صادقی گفت: قطعا با صحبت با این بازیکن در این خصوص برنامه‌ریزی خواهیم داشت. در صورت صلاحدید صادقی برای این دیدار تدارک خواهیم دید و اگر نظر او زمان دیگری حتما با توجه به شایستگی این بازیکن مراسم دیگری نیز برگزار خواهیم کرد.

درویش درباره وضعیت محمدرضا اخباری با توجه به اتمام دوران خدمت مقدس سربازی به تسنیم گفت: قطعا این بازیکن با توجه به اتمام دوران خدمت سربازی در پایان فصل به تیم ما بازمی‌گردد. به این بازیکن نیاز داریم و او به تیم ما بازمی‌گردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج