اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۲۲۷۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

معینی: افتخاری با من تماسی نداشت

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت:به شعارهایی که در ورزشگاه علیه ام داده شد اهمیتی نمی دهم چون فقط به فکر کمک به استقلال هستم.

کاپ: مسعود معینی در باره حضور پیدا نکردنش در جلسات هیئت مدیره باشگاه گفت: خدا را شکر می کنم که تیم استقلال در لیگ و آسیا شرایط خوبی دارد. رئیس هیئت مدیره یا مدیرعامل باشگاه ابتدا باید تشکیل جلسه دهند تا اعضا در ان شرکت کنند. در این زمینه هم افتخاری به عنوان مدیرعامل باشگاه با من تماسی نداشته است. فقط به ما گفتند که فردا بعداز ظهر جلسه برگزار می شود.

وی درباره نتایج تیم فوتبال استقلال هم تصریح کرد: هیچ وقت اوایل فصل جاری را فراموش نکنید که تیم استقلال چه شرایطی داشت. آنهایی که بنر می گذارند و علیه ما صحبت می کنند آیا ۶ یا ۷ هفته لیگ را به یاد نمی آورند که ما از طرف هیئت مدیره در حمایت از مدیرعامل، کادرفنی و بازیکنان صحبت کردیم که اسنادش موجود است. به عنوان فردی که ۵۰ سال است در فوتبالم همیشه حامی اعضای باشگاه و کادرفنی بودیم. یکسری شرایط را تحمل کرده و حمایت کردیم تا اینکه خوشبختانه تیم بویژه در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفت.

معینی تصریح کرد: هرفردی حتی مدیرعامل می تواند درباره هیئت مدیره نظر شخصی خود را بدهد. در باشگاه استقلال هم مدیرعامل و هم اعضای هیئت مدیره نقش خود را به خوبی ایفا کردند. هیئت مدیره موظف است هم از تیم حمایت کرده و هم به دنبال خواسته های آنها باشد که تا امروز هم خوشبختانه این خواسته ها جامعه عمل پوشانده شده است. نتایج تیم هم بعد بحران اول فصل روز به روز بهتر شد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد: در بازی با پدیده بازیکنان استقلال با وجود آنکه ابتدا عقب افتادند اما نشان دادند که چه انگیزه ای دارند و بریا کسب ۳ امتیاز به معنای واقعی جنگیدند. خیلی خوشحالم به اهدافی که مد نظر برای این فصل داشته ایم رسیدیم. منصوریان پیش از آمدن به استقلال به ما قول داد که نتیجه این فصل استقلال بهتر از فصل قبل خواهد بود. او به قولش عمل کرد. این نشان دهنده زمان گذاشتن کادرفنی و مدیریت آنهاست و اعتماد به نفسی است که در بازیکنان ایجاد کردند.

وی تصریح کرد: امروز سربلند و روسفیدم چون هیچگاه دست از حمایت از کادرفنی و بازیکنان برنداشتم و به حرف های مدیرعامل و دیگران هم کاری نداریم. مطمئنم استقلال در هفته پایانی لیگ هم سپاهان را شکست می دهد و نایب قهرمان می شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا قرارداد منصوریان باید تمدید شود، گفت: من در این زمینه اظهار نظر نمی کنم. مربی که تیم را در بدترین شرایط به اوج رسانده و مقام خوبی کسب کرده دلیلی نمی بینم قراردادش تمدید نشود. اگر در هیئت مدیره بودیم باید از او بخواهیم برنامه های فصل آینده خود را ارائه دهد.

وی درباره اعتراض بازیکنان پرسپولیس به میزان دریافتی که داشته اند و مقایسه آن با دریافتی های استقلالی ها هم گفت: آخر فصل مشخص می شود که هم استقلالی ها و هم پرسپولیسی ها از نظر مالی به اهداف خود می رسند. هیچ سالی را به یاد ندارم که بازیکنان دو تی این مقدار دریافتی داشته باشند.

وی درباره شعارهایی که علیه او و برخی از عوامل دیگر باشگاه در ورزشگاه داده می شود هم گفت: من به شعارهایی که در ورزشگاه علیه ام داده شد اهمیتی نمی دهم چون فقط به فکر آن هستم که به عنوان عضو هیئت مدیره تا جایی که می توانم به تیم کمک کنم. بهتر است آنها وجدان خود را قاضی کنند و ببینند ما در این فصل چه کارهایی برای استقلال انجام داده ایم.

معینی درباره عملکرد استقلال در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: استقلال در آسیا هم عملکرد خوبی داشته و قطعا از این گروه صعود می کند. اگر در مرحله بعد به مصاف العین برود کار سختی را خواهد داشت. بهتر است سرگروه شویم تا در حضور تماشاگران مان در ورزشگاه ازادی بازی کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج