adexo3
۵۲۲۸۶۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

داورزنی: مطالبات بازیکنان باید پرداخت شود

معاون وزیر ورزش اعلام کرد باید راهکاری در پیش گرفته شود تا با پرداخت مطالبات بازیکنان از اتفاقات اینچنینی در خصوص اعتصاب و ... جلوگیری شود.

ورزش سه: معاون وزیر ورزش اعلام کرد باید راهکاری در پیش گرفته شود تا با پرداخت مطالبات بازیکنان از اتفاقات اینچنینی در خصوص اعتصاب و ... جلوگیری شود.

محمدرضا داورزنی در واکنش به اعتصاب بازیکنان پرسپولیس آن را عادی خواند و اعلام کرد این اتفاق بی جهت از سوی رسانه‌ها بزرگ جلوه داده شده است: اعتصابی در کار نبوده و بخشی از تمرین نکردن جز طبیعی است و بخش دیگرش البته حواشی ژورنالیستی است. باید راهکاری اندیشیده شود در خصوص مشکلات و برطرف کردن آن و عمل کردن به تعهدات مالی بازیکنان انجام شود.

معاون وزیر ورزش در خصوص جلسه امروزش با علی اکبر طاهری گفت: این جلسه به همراه آقای طاهری بود و تنها مربوط به بانک کوثر نبوده و در خصوص تمام حامیان پرسپولیس صحبت شد. البته قرارداد پرسپولیس و این حامی اقتصادی یک برنامه طولانی مدت است و صحبت‌هایی در این مورد صورت گرفت.

داورزنی از بازیکنان درخواست کرد تا با جدی گرفتن روزهای پایانی فصل کام هواداران را تلخ نکنند و اطمینان داشته باشند مطالبات آنها پرداخت می‌شود: درست است که قهرمانی پرسپولیس قطعی شده اما لذت این قهرمانی است که کام هواداران را شیرین نگه می دارد و این اتفاقات درست نیست. پرسپولیس دو بازی دیگر دارد و تلاش مسوولان و وزارت این است که نظارت خوبی داشته باشد تا این تیم هم در مسابقه پایانی لیگ و خصوصا بازی در آسیا برابر الوحده به نتیجه لازم دست یابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج