اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۲۳۳۱۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فروزان: امروز سپیدرود طوفان می‌شود

دروازه‌بان شمالی صبای قم امیدوار است سپیدرود با برتری در بازی امروز خود جواز صعود به لیگ برتر را دریافت کند و رشت یک شب فوق العاده را در تاریخ ورزشی خود تجربه کند.

ورزش سه: محسن فروزان امیدوار است تیم شهرش موفق شود امروز با برتری برابر نساجی مازندران جواز صعود به لیگ برتر را دریافت کند. او که به همراه صبای قم در تلاش برای فرار از سقوط است در خصوص برتری هفته گذشته تیمش برابر نفت تهران و شاگردان علی دایی گفت: بازی سختی مقابل نفت داشتیم ولی ۳ امتیاز این دیدار برایمان حیاتی بود و خوشبختانه توانستیم به آن دست پیدا کنیم تا کارمان برای ماندن در لیگ برتر راحت‌تر شود. همیشه به آقای دایی ارادت و علاقه خاصی داشتم و پیش از بازی هم به سمت نیمکت این تیم رفتم. تا الآن دوبار صحبت همکاری من با ایشان پیش آمده که قسمت نشده است و امیدوارم در آینده این فرصت نصیبم شود که برای تیم دایی بازی کنم.

وی با اشاره به شرایط عجیب در پایین جدول و جنگ سه تیم برای فرار از سقوط گفت: بین دو نیمه متوجه شدم سیاه‌جامگان یک گل به ماشین‌سازی زده است و به بازیکنان گفتم بروید جلو و حمله کنید. به آنها گفتم خیال‌تان از بابت دروازه راحت باشد و من گل نمی‌خورم و خوشبختانه در دقایق پایانی به گل پیروزی رسیدیم.

دروازه‌بان صبای قم در مورد تجربه سقوط با راه‌آهن در فصل گذشته و ترس از تکرار آن عنوان کرد: من فصل گذشته اولین باری بود که چنین شرایطی تجربه می‌کردم و این تجربه را به بازیکنان صبا انتقال دادم و گفتم نباید کارمان به اما و اگر و نتایج سایر تیم‌ها بکشد و خودمان باید با بردن در بازی آخر خودمان را در لیگ برتر حفظ کنیم. به هیچ عنوان دوست ندارم تجربه تلخ فصل گذشته تکرار شود. از نیم فصل که به صبا آمدم فکر می‌کنم تیم چهارم یا پنجم جدول در نیم فصل دوم باشیم ولی خطر سقوط همچنان احساس می‌شود و نیاز به برد در بازی آخر مقابل استقلال خوزستان داریم.

محسن فروزان در پایان با اشاره به شانس بالای سپیدرود برای صعود به لیگ برتر گفت: از ابتدای لیگ یک دوست داشتم سپیدرود به لیگ برتر صعود کند و خوشحالم که این شرایط برای‌شان پیش آمده است. از مشکلات سپیدرود آگاهم و این تیم با مشکلات و سختی‌ها و بی‌پولی به اینجا رسیده. اکثر بازیکنان‌شان بومی هستند و کار بزرگی انجام داده‌اند. امیدوارم پس از صعود تیم شایسته پارس جنوبی، سپیدرود هم به لیگ برتر صعود کند و برایشان آرزوی موفقیت دارم. سپیدرود به عنوان عشق ابدی گیلانی‌ها امروز طوفانی خواهد شد و مطمئن هستم با دعا و حمایت هواداران جواز حضور در لیگ برتر را به دست خواهد آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج