adexo3
۵۲۳۹۶۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فتاحی: تراکتور - نفت در خرمشهر برگزار می‌شود

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: دیدار تراکتورسازی - نفت تهران را حتماً در ورزشگاه اروند خرمشهر برگزار می‌کنیم.

خبرگزاری تسنیم: سعید فتاحی درباره وضعیت ورزشگاه اروند خرمشهر که محل برگزاری دیدار تراکتورسازی - نفت تهران در فینال جام جذفی باشگاه‌های کشور است، اظهار داشت: ما صبح امروز به همراه چند تن از مسئولان سازمان لیگ از این ورزشگاه بازدید کردیم. در مورد این ورزشگاه خرمشهر حرف‌وحدیث‌هایی وجود داشت که می‌گفتند چمنش خراب شده و نمی‌توان فینال جام حذفی را در آنجا برگزار کرد. خدا را شکر الان وضعیت چمن نسبت به عکس‌هایی که منتشر شده بود، خیلی بهتر شده است. چمن ورزشگاه خرمشهر مشکلی برای برگزاری دیدار تراکتورسازی - نفت تهران ندارد. در حال حاضر نیز مشغول اصلاح اطراف زمین هستند تا دیگر مشکلی باقی نماند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با اشاره به اینکه گفته می‌شود تیم‌های نفت تهران و تراکتورسازی مایل به بازی در ورزشگاه خرمشهر نیستند و خواستار تغییر ورزشگاه شدند، گفت: نه، این صحبت‌ها درست نیست. اصلاً پیش از اینکه بازی‌های جام حذفی آغاز شود، ما به‌طور رسمی محل برگزاری فینال این رقابت‌ها را اعلام کرده بودیم. فینال جام حذفی سال گذشته را هم در همین ورزشگاه برگزار کردیم و هیچ مشکلی پیش نیامد.

فتاحی خاطرنشان کرد: دیدار تراکتورسازی - نفت تهران را حتماً در ورزشگاه اروند خرمشهر برگزار می‌کنیم، چون این ورزشگاه مشکلی برای پذیرایی از این بازی ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج