اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۲۳۹۹۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ماتا: از حالا تمام بازی‌ها برای یونایتد فینال است

هافبک اسپانیایی منچستریونایتد از اهمیت دیدارهای تیمش تا پایان فصل خبر داد.

ایسنا: ‌به نقل از دیلی میل، منچستریونایتد باید پنجشنبه هفته‌ جاری در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف سلتاویگو برود. انتظار می‌رود خوان ماتا بعد از چند هفته‌ غیبت، در این بازی برای تیمش به میدان برود.

خوان ماتا درباره ارزیابی‌اش از عملکرد شیاطین سرخ و بازی‌های پیش‌رو گفت‌: معتقد هستم از حالا به بعد تمام بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارد. هنوز مهم‌ترین بازی‌ها برای ما باقی‌ مانده است. بازی با سلتاویگو در حال‌ حاضر از اهمیت زیادی برای ما برخوردار است. بدون ذره‌ای اغراق باید بگویم سلتاویگو یکی از تیم‌هایی است که فوتبال خیلی خوبی در اسپانیا بازی می‌کند. شاید آنها بهتر از برخی تیم‌های اسپانیایی هستند. از اینکه به اسپانیا می‌رویم، احساس خوبی دارم ولی باید این را بدانیم که برای غلبه با آنها بهترین عملکردمان را در این بازی به نمایش بگذاریم. چند روز بعد از این بازی با آرسنال بازی خواهیم داشت که آن هم دیدار دشواری برای ما محسوب می‌شود. باید تا جایی که توان داریم برای پیروزی تیم‌مان بجنگیم.

خوان ماتا ادامه‌ داد: این هفته‌ بازهم احساس‌های خوب و بد داشتیم. احساس بد ما مصدومیت بازیکنانی همچون اریک بایی و لوک شاو و همچنین تساوی برابر سوانزی بود. خیلی بد شانس بودیم ولی باید به آینده نگاه کنیم. در حالی که به پیروزی نیاز مبرم داشتیم، دو امتیاز مهم را از دست دادیم. البته احساس خوب این هفته‌ نیز برای من این بود که توانستم بعد از مدت‌ها در بین بازیکنان منچستریونایتد باشم و در روی نیمکت بنشینم. در حال‌ حاضر از شرایط خیلی خوبی برخوردار هستم و امیدوارم بتوانم به تیمم کمک کنم. می‌دانم شرایط یونایتد به سبب مصدومان زیاد خوب نیست. امیدوارم بتوانم هر زمانی که مربی به من نیاز داشت، در بازی‌ها تاثیرگذار باشم تا بتوانیم یک جام دیگر در پایان فصل کسب کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج