اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۲۵۰۸۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آلگری: از دست پیانیچ خیلی عصبانی هستم

سرمربی یوونتوس پس از پیروزی مقابل موناکو به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت.

وبسایت نود: سرمربی یوونتوس پس از پیروزی مقابل موناکو به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت.

ماسیلمیانو آلگری پس از پیروزی ۰-۲ یوونتوس مقابل موناکو در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان با تاکید بر اینکه این نتیجه به آسانی بدست نیامد عنوان کرد شاگردانش باید در ادامه راه آرامش خود را حفظ کنند.

آلگری پس از بازی به Mediaset Premium گفت:

به بازیکنان بابت این نتیجه تبریک می گویم چون این پیروزی اصلا آسان بدست نیامد. ما اشتباهات زیادی کردیم و بوفون زمانی که بازی ۰-۰ بود یک عکس العمل خوب نشان داد. پس از اینکه گل زدیم هم آلوز و بارزالی در چند صحنه روی سانترهای حریف خوب جایگیری نکردند اما در کل باید خوشحال باشیم. هنوز بازی برگشت مانده و آن هم یک بازی جدی دیگر است.

فکر می کنم بازی را خوب شروع کردیم اما رفته رفته موناکو برای ما مشکل درست کرد و ما هم نظم خودمان را از دست دادیم. بعضی بازیکنان به خصوص مانژوکیچ باید در پست هایشان باقی می ماندند. در نیمه دوم بهتر شدیم اما به طور مثال آلوز در یک صحنه نفوذ کرد و باعث شد بارزالی در مقابل دو بازیکن حریف قرار بگیرد.

از نظر تکنیکی می توانستیم بهتر بازی کنیم اما یک گل روی ضد حمله که تخصص موناکو است بثمر رساندیم. بازی مقابل آن ها آسان نیست. مقابل موناکو یا باید رو به جلو پاسکاری کنید یا پاس به عقب بدهید در غیر این صورت توپ را از دست می دهید.

از دست پیانیچ خیلی عصبانی هستم چون می تواند جزو سه هافبک برتر دنیا قرار بگیرد اما زمانی که پاس اشتباه می دهد به گونه ای رفتار می کند که انگار دنیا تمام شده است. او باید آرام باقی بماند. ما فصل خوبی را سپری می کنیم اما برای اینکه آن را به یک فصل استثنایی تبدیل کنیم باید آرامش خود را حفظ کنیم و تمرکز داشته باشیم.

آلگری درباره نیمکت نشینی کوادرادو و استفاده از آلوز در پستی هجومی تر گفت:

خیلی ساده است. با توجه به محرومیت خدیرا و همچنین زهردار بودن موناکو روی ضد حملات من به یک بازیکن تدافعی که توپ گیری کند نیاز داشتم. همچنین چون مارکیزیو روی ضربات هوایی خوب نیست به کسی مثل بارزالی که روی هوا قوی است نیاز داشتم. بارزالی عملکرد فوق العاده ای داشت.

سرمربی یوونتوس درباره گل نخوردن این تیم برای ۶۲۱ دقیقه در لیگ قهرمانان گفت:

زمانی که شرایط سخت می شوید می دانید که بوفون برای کمک کردن حضور دارد. او بهترین دروازه بان دنیا است و در بازی های بزرگ همیشه آماده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج