۵۲۵۰۹۰
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

دردسر جدید برای پرافتخارترین تیم لیگ برتر

طبق آنچه که در سایت سازمان لیگ و مدت قرارداد ها درج شده، امروز قرارداد بازیکنانی مثل احسان حاج‌صفی، ، لی اولیویرا، پاپی، موسی کولیبالی، مسعود حسن‌زاده،جلال الدین علی محمدی، شجاع خلیل‌زاده،فرید کریمی و چند بازیکن دیگر با اصفهانی‌ها به پایان می‌رسد.

وبسایت نود: طبق آنچه که در سایت سازمان لیگ و مدت قرارداد ها درج شده، امروز قرارداد بازیکنانی مثل احسان حاج‌صفی، ، لی اولیویرا، پاپی، موسی کولیبالی، مسعود حسن‌زاده،جلال الدین علی محمدی، شجاع خلیل‌زاده،فرید کریمی و چند بازیکن دیگر با اصفهانی‌ها به پایان می‌رسد.

این در حالی است که شجاع خلیل زاده با پرسپولیسی ها قرارداد داخلی هم بسته است. در انتهای فصل فقط مهرداد محمدی و میلاد سرلک قرار داد دارند. اینکه چرا سپاهان با اغلب خریدهای جدید خود قرارداد یکساله بسته بوده و اینکه چرا اول فصل و حتی در طول فصل هیچ تلاشی برای تمدید قرارداد با بازیکنانی که آخر فصل ازاد می شوند نداشته واقعا جای سوال دارد.

هوادادان سپاهان در چنین شرایطی نگران هستند که ستاره ها و نفرات کارآمد از تیم جدا شده و اسکلت تیم بار دیگر بهم بریزد. تیم سپاهان قبل از شروع قصل چندین بازیکن بالای سی سال و با سابقه را کنار گذاشته و باشگاه از جوانگرایی و آینده نگری سخن می گفت اما حال این اتفاق که بیش از نود درصد نفرات اصلی و خریدهای تیم بازیکن آزاد می شوند نمی تواند اتفاق خوشایندی برای پرافتخارترین تیم لیگ حرفه ای تلقی شود.

تیمی که چند فصل است وارد بحران شده و هوادارانش در ادامه نتایج خوب کرانچار امیدوار هستند امروز با برتری در بازی پایانی و قهرمانی تراکتور در جام حذفی، مجوز حضور در لیگ قهرمانان اسیا را کسب کنند.

در هر حال مذاکرات سپاهان با کرانچار آغاز شده و اخبار دریافتی خبرنگار نود حکایت از آن دارد که کرانچار از مبلغ پیشنهادی مدیران باشگاه رضایت ندارد. البته جالب است بدانید که قرارداد یک و نیم ماهه کرانچار با سپاهان فردا تمام می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      استقلال محبوبترین وپرطرفدارترین تیم وطنی

    • بدون نام

      استقلال و طرفدار ؟
      چه پارادوکس عجیبی

    • بدون نام

      پرافتخارترین تیم لیگ برتر، سپاهان.
      چی شد سایت برترین ها لب به اعتراف باز کرد؟؟!! عجیبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج