adexo3
۵۲۵۳۳۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

رحمتی بهتر است یا حسینی؟

در بازی رفت با همین سپاهان اصفهان بود كه احساس شد دوران مهدی رحمتی در استقلال تمام شده و حسین حسینی برای طولانی‌مدت گلر اول آبی‌ها خواهد بود.

آی‌اسپورت: در بازی رفت با همین سپاهان اصفهان بود كه احساس شد دوران مهدی رحمتی در استقلال تمام شده و حسین حسینی برای طولانی‌مدت گلر اول آبی‌ها خواهد بود. حسینی آن روز نسبتا خوب بازی كرد و بعد از مسابقه هم گفته شد رضایتنامه رحمتی حاضر است، اما روزگار بار دیگر چرخ خورد و با بهبود روابط رحمتی و منصوریان، كاپیتان دوباره به سنگر استقلال بازگشت. امروز در حالی فصل برای حسین حسینی تمام می‌شود كه او انتظار داشت خیلی بیشتر از این حرف‌ها برای استقلال بازی كند. شایعاتی در مورد نارضایتی این گلر جوان از وضع فعلی‌اش در باشگاه به گوش می‌رسد و به این ترتیب بعید است فصل آینده شاهد تركیب رحمتی- حسینی در استقلال باشیم.
رحمتی ضعیف‌تر از حسینی
حسین حسینی در این فصل در ۸ مسابقه حراست از دروازه استقلال را بر عهده داشته كه در مجموع ۶ گل دریافت كرده است. این دروازه‌بان در مصاف با تیم‌های نفت تهران، ذوب‌آهن و فولاد (هر سه مسابقه در دور برگشت) كلین‌شیت كرده و در ۵بازی دیگر ۶ گل خورده است. به این ترتیب میانگین گل‌های دریافتی حسینی روی عدد «۷۵صدم» می‌ایستد. این در حالی است كه مهدی رحمتی تا كنون در ۲۱بازی در تركیب استقلال به میدان رفته و مجموعا ۲۰گل دریافت كرده؛ یعنی به طور متوسط «۹۵صدم» گل در هر بازی كه طبعا از عملكرد حسینی ضعیف‌تر است.
بالاخره كلین‌شیت می‌كند؟
امروز استقلال در آخرین بازی لیگ شانزدهم باید به مصاف سپاهان اصفهان برود؛ یك بازی مهم كه می‌تواند تكلیف نایب‌قهرمانی را مشخص كند. این در حالی است كه مهدی رحمتی در سال۹۶ هنوز كلین‌شیت نكرده و امروز در میانه‌های ماه دوم سال جدید بالاخره این فرصت را دارد كه در یك بازی دروازه تیمش را بسته نگه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج