اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۲۵۵۴۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فیروز کریمی: امسال لیگ گرمی برگزار شد

سرمربی صنعت نفت آبادن شناخت تیمش از گسترش فولاد و بالعکس باعث شد بازی کم گلی رقم بخورد.

ایسنا: سرمربی صنعت نفت آبادن شناخت تیمش از گسترش فولاد و بالعکس باعث شد بازی کم گلی رقم بخورد.

فیروز کریمی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز در نشست خبری اظهار کرد: اگر چه امروز شکست خوردیم اما یکی از زیباترین بازی‌ها را دیدیم. امروز انجام بازی‌هایی که فقط مبتنی بر ارسال پاس‌های کوتاه و حفظ توپ و تغییر جهت بازی است بسیار کم است. دوست داشتم این نوع فوتبال را پیاده کنم. شناخت هر دو تیم از همدیگر باعث شد کمتر شاهد موقعیت گل باشیم. هر دو تیم موقعیت گل داشتند و در خلق صحنه‌های زیبا موفق بودند. تماشاگر محدود در ورزشگاه تا آخرین لحظه توقع گلزنی داشت. بازی مناسبی را شاهد بودیم.

کریمی گفت: تفکرات فنی هر دو تیم عاملی برای گلزنی هر دو تیم بود. تیم ما تیمی است که بهتری پاسورها را دارد. حکیم نصاری را علاوه بر گل‌هایی که زده به عنوان پاسور داریم. نوع تفکر دو تیم به شکلی بود که عمق دفاع را بستند. شناخت از هر دو تیم به حد بسیار زیادی بود.
او در پاسخ به این سوال که آخرین بازی لیگ شانزدهم چه پیامی برای هواداران داشت، گفت: لیگ پر فراز و نشیبی را دیدیم. هیچ سالی انقدر حاشیه امنیت برای تیم‌های بزرگ کم نبود. تیم در حال افتادن سیاه جامگان قهرمان لیگ را شکست می‌دهد. در طول لیگ نتایجی به دست آمد که تحت هیچ شرایط قابل تصور نبود. تیم‌های سقوط کننده هم مشخص نبودند. به جز قهرمانی پرسپولیسی، نایب قهرمانی و کسب سهمیه آسیا تا روز آخر مشخص نبود. این موضوع باعث زیبابی و پر استرس بودن بازی‌ها شده بود. امسال فقط به خاطر استرس تیم‌ها شاهد جذابیت کمی بودیم. هیچ وقت به این راحتی هر دو تیم گسترش فولاد و صنعت نفت آبادان بازی نکرده بودند. هر دو تیم قادر بودند بیش از ۴۵ ضربه متوالی به توپ بزنند که منجر به حرکت پایانی شود.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: کمتر در فوتبال‌مان چنین چیزی را می‌بینیم. سایر تیم‌ها هم خوب بودند. به سازمان لیگ تبریک می‌گویم. به عقیده من درست است که همه تیم‌ها مختار هستند چطور بازی کنند اما دور دادن به جوان‌ها هم یک امر واضح است. گسترش فولاد با تمام قوا بازی کرد و یک نفر هم از قافله عقب نبود. ما هم با تمام موجودی خودمان بازی کردیم. نتیجه هم به نفع گسترش فولاد بود. ممکن بود به نفع ما باشد. به سازمان لیگ بابت انجام مرتب مسابقات تبریک می‌گویم. قهرمانی پرسپولیس را تبریک می‌گویم که شایسته این عنوان بودند و به بهترین شکل تجهیز شدند. گرمی مسابقات چیزی بود که در دوره‌های گذشته نداشتیم. ان شاء الله در لیگ برتر شاهد بازی‌های زیبا و تاکتیکی باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج