اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۲۵۶۶۱
۱۳ نظر
۵۰۰۳
۱۳ نظر
۵۰۰۳
پ

توصیه عجیب به کنعانی‌ زادگان

شنیده شده اطرافیان سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به مدافع استقلال توصیه کرده‌اند برای بازگشت دوباره به اردوها و حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از استقلال جدا شود.

خبرگزاری میزان: شنیده شده اطرافیان سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به مدافع استقلال توصیه کرده‌اند برای بازگشت دوباره به اردوها و حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از استقلال جدا شود.

محمدحسین کنعانی‌زادگان، یکی از خریدهای پر سر و صدای تیم فوتبال استقلال در ابتدای لیگ برتر شانزدهم بود که با رقمی نزدیک به یک میلیارد تومان به جمع شاگردان علیرضا منصوریان اضافه شد.

مدافع ۲۳ ساله سابق ملوان بعد از پشت سر گذاشتن دوران خدمت مقدس سربازی به پرسپولیس برگشت تا زیر نظر برانکو ایوانکوویچ به فعالیت خود ادامه دهد اما بر سر رقم قرارداد به توافق نرسید و ناگهان سر از تیم رقیب درآورد.

کنعانی‌زادگان پس از انجام تنها ۲ بازی که با اشتباهات فاحشی هم از سوی او همراه بود، دچار مصدومیت شدید از ناحیه رباط صلیبی شد و فصل را از دست داد. در ادامه منصوریان برای اینکه بتواند بازیکن جدیدی جذب کند، نام این مدافع را از فهرست خارج کرد و در حال حاضر با استقلال هم قراردادی ندارد.

این بازیکن سابقه دعوت به اردوهای تیم ملی را هم دارد و حالا شنیده می‌شود اطرافیان سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به او توصیه کرده‌اند برای بازگشت دوباره به اردوها و حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از استقلال جدا شود.

این افراد به کنعانی‌زادگان گفته‌اند که کارلوس کی‌روش معتقد است مربیانی مانند زلاتکو کرانچار و برانکو ایوانکوویچ دانش فنی به مراتب بالاتری نسبت به منصوریان دارند و اگر او می‌خواهد در ایران باشد و به تیم ملی دعوت شود، باید راهی سپاهان یا پرسپولیس شود. البته این به کنعانی‌زادگان توصیه شده که اگر شرایط برای پیوستنش به این دو تیم فراهم نبود به خارج از کشور برود و لژیونر شود.

از آنجایی که کی‌روش و برانکو اختلافات شدیدی با یکدیگر دارند، به نظر می‌رسد مدافع فصل جاری استقلال به اصفهان برود و به سپاهان بپیوندد تا شاید بتواند به تیم ملی برگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر علی

      چرت و پرت نگو

    • بدون نام

      دیگه همه میدونن این هیچی بارش نیست حتی کیروش
      دیروز یکجور دور افتخار میزد انگار تیمش با فاصله قهرمان لیگ شده
      حالم ازش بهم میخوره

    • کیسه پرست

      واقعا کدوم بازیکن مغز سالمی بین برانکو و جکوزیان میاد جکوزیانو انتخاب میکنه؟؟؟
      تفاوت این دوتا زمین تا اسمون
      بیشترشون هم بعدا مثل... پشیمون میشن مثل گاوه رضایی

    • ایمان

      این کیسه کشا با این علی با این سبک مزخرف بازی تا ده سال دیگه هیچی نمیشن اینا واسه قهرمانی فقط باید برن سراغ مافیای خودشون ( عمو فتل و قلعه مرغی کبیر)
      چون تموم قهرمانیهاشون با این دوتا مافیا بدست اومده

    • داووود

      این زادگان الان فهمید چا اشتباهی کرد بخاطر پول برانکو رو گذاشت رفت سراغ داچلی منصور و فوتبالش نابود شد درست مثل بختیار، گاوه رضایی، فرشید باقری، ارش افشین
      اکه وحید امیری و سروش رفیعی هم به کیسه میرفتن اونا هم الان وضعشون بدتر از اینا بود خخخخخخخخ

    • بدون نام

      بزک نمیر بهار میاد ...

    • یاسر

      لطف کنید اخبار موثق رو پوشش بدید چون من به خبرگزاری شما همیشه اعتماد کامل داشتم پس کاری نکنید سلب اعتماد بشه ، من یه استقلالی هستم این بازیکن یک فصل بیرون بوده کدوم مربی فهیم و حرفه ای همچین نظر یا اظهارنظر ی میکنه ، این پست ها رو میزارید و به بقیه اجازه میدید همچین مطالب تاسف باری بنویسند ، حرفه ای و صادق باشید ، تشکر

    • بدون نام

      لنگیا فعلا جلوی داش علی همیشه مغلوب بوده با همین زیر توپ گذاشتن 3تا خوردین تو دربی پس تا دربی بعدی هیس

    • امیر علی

      اگر شما مرد بودید دیروز بانک سیاجامگان با ترکیب کامل بازی می کردید ... ای فوتبال کثیف

    • بدون نام

      ببین برو نفرات پرسپولیسو ببین وبا جوونای استقلال به اضافه چندتاباتجربه مقایسه کن بعد بیا چرت بگو

    • بدون نام

      اره واقعا فوتبال کثیف
      اگه کثیف نبود که نحیف عمران زاده با کیسه اونقد ضایع تبانی نمیکرد تا الان تیمش بیفته اگه صبا تو اون بازی به مساوی میگرفت الان تو لیگ میموندن کیسه هم دوم نمیشد
      لعنت به این فوتبال کثیف

    • حمیداسدی

      بعدازدهبار مربی عوض کردن بالاخره لونگییام ادمن دیکه قهرمانی مبارکه برانکو باشه.ولی دقت کردین بیشترهوادارای پرسپولیسی از فوتبال چیزی حالیشون نیست هنوزم عشقشون اینه پروین برگرده تیمو قهرمان کنه

    • بدون نام

      شما لنگیا خوب میدونیدعلی منصور خیلی با دانش ترازبرانکوی شماست بگیدبینم اینهمه به برانکومینازیدتا به حال تونسته علی منصور روشکست بده درضمن چرا الکی این خبرها را چاپ میکنیدکه کی روش به کنعانی زادگان توصیه کرده به لنگ یا سپاهان بره مربی این دوتیم مغلوب علی منصور شدن امسال تاج ازهرکدوم ازاینا چهارامتیازگرفته این واسه برتری منصوریان کافی نیست خودتون هم میدونیدبین کی روش منصوریان رابطه ی خوبی بر قراره چندسال همکاربودن باهم .میدونم اینهمه حمله وحجمه بخاطرباختتون به این مربی جوان وآینده داره شک نکنید یکی از بهترین مربیان ایران آسیا همین علی آقای خودمون میشه لنگیای بی ظرفیت اگه راست میگید شماازخودتون یکی عین داش علی معرفی کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج