اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۲۵۷۳۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کمالوند: هر آمدنی را رفتنی است

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: از هفته‌های قبل در خصوص جدایی صحبت کرده بودیم و در کمال دوستی و صمیمیت از این تیم جدا می‌شوم.

خبرگزاری میزان: سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: از هفته‌های قبل در خصوص جدایی صحبت کرده بودیم و در کمال دوستی و صمیمیت از این تیم جدا می‌شوم.

فراز کمالوند درخصوص پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان از هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ۲ تیم گسترش فولاد و صنعت نفت آبادان بازی خیلی خوبی انجام دادند و در مجموع بازی بسیار خوبی بود.

وی ادامه داد: به هرحال استاد من روی نیمکت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان حضور داشت. از تیم‌های فیروز کریمی هم انتظار می‌رود بازی‌های خوبی برگزار کند. به هرحال ما مستحق کسب پیروزی بودیم و توانستیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد در پاسخ به این سؤال که آیا با مسئولان گسترش فولاد اخلافی دارد یا خیر، تصریح کرد: به هیچ وجه چنین مسئله‌ای صحت ندارد. من با کمال آرامش و دوستی در باشگاه گسترش فولاد حضور داشتم.

کمالوند افزود: زمانی که من در گسترش فولاد حضور پیدا کردم این تیم در آستانه سقوط بود، خدا را شاکرم که در این ۲ سال رتبه تک‌رقمی کسب کردیم. از هفته‌های قبل هم در این خصوص صحبت کرده بودیم و در کمال دوستی و صمیمیت از این تیم جدا می‌شوم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هرحال هر آمدنی را رفتنی است. امیدوارم باشگاه گسترش فولاد بتواند با مدیریت خوبی که دارد در فصل‌های آتی نتایج بهتری را کسب کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج