۵۲۶۵۷۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

منصوریان در باشگاه ۱۰۰ تایی های لیگ برتر

سرمربی استقلال در دیدار برابر سپاهان صدمین حضور خود در لیگ برتر را با کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ جشن گرفت.

ورزش سه: هفته ی سی ام لیگ برتر برای منصوریان تجربه شماره ۱۰۰ در ادوار لیگ برتر است. علیرضا منصوریان ۶۰ دیدار به عنوان سرمربی نفت تهران، ۱۰ دیدار به عنوان سرمربی پاس همدان و ۳۰ دیدار به عنوان سرمربی استقلال حضور در لیگ برتر را تجربه کرده تا قبل از ۵۰ سالگی وارد باشگاه ۱۰۰ تایی های لیگ برتر شود.

پیشرفت در برد
منصوریان در پاس همدان موفق به کسب یک برد در ۱۰ بازی شد تا عملکرد او منجر به اخراج سرمربی آبی ها شود. او در نفت تهران در ۶۰ بازی، ۲۹ برد کسب کرد تا عملکرد او کمی از ۵۰ درصد پایین تر باشد و در ادامه ی مسیر مربی گری سرمربی آبی ها در ۳۰ دیداری که روی نیمکت استقلال نشست، ۱۶ برد کسب کرد تا درصد بردهای او در استقلال بیش از ۵۰ درصد شود.

سرمربی جوان آبی ها در پاس ۶ باخت و ۳ تساوی و در نفت تهران ۱۱ باخت و ۲۰ مساوی را تجربه کرد. سرمربی حال حاضر استقلال در جمع آبی ها ۹ تساوی و ۶ شکست تجربه کرد تا عملکرد او در استقلال باز هم بهتر از دو دوره ی قبلی باشد.

میانگین ۱.۷ امتیاز
منصوریان در استقلال ۵۷ امتیاز کسب کرد و یکی از بهترین عملکرد های آبی پوشان در ۴ سال گذشته را رقم زد. سرمربی استقلال در دو سال در نفت تهران ۱۰۷ امتیاز جمع کرد اما در پاس تهران با کسب ۶ امتیاز بدترین عملکرد را داشت.

سرمربی آبی ها با کسب ۱۷۰ امتیاز در ۱۰۰ مسابقه، میانگین ۱.۷ امتیاز را از خود به جای گذاشت تا میانگین امتیازی راضی کننده ای از او ثبت شده باشد. به این ترتیب منصوریان در این دیدارها ۵۷% امتیازات را کسب کرده است.

۱ گل خورده در هر بازی

تیم های تحت هدایت علیرضا منصوریان در ۱۰۰ بازی، ۱۰۰ گل دریافت کرده است. ۲۷ گل در استقلال و ۵۷ گل در نفت تهران هر چند باعث نمی شود که میانگین دریافتی منصوریان به یک برسد اما دریافت ۱۶ گل در ۱۰ بازی با پاس همدان باعث می شود تا عملکرد منصوریان در دفاع مورد انتقاد قرار بگیرد.

خط حمله ی قدرتمند عادت منصوریان

منصوریان در پاس همدان نیز عملکرد خوبی در گلزنی داشت و در ۱۰ بازی، ۹ گل تیم تحت هدایت او به ثمر رساند. ۴۵ گل در استقلال میانگین گل های زده ی او را به ۱.۵ گل در هر بازی می رساند و سرمربی آبی ها در نفت تهران ۷۵ گل به ثمر رسانده است تا در نهایت میانگین ۱.۲۹ گل زده برای او در هر بازی ثبت شود.

روند علیرضا منصوریان در سال های گذشته نشان می دهد که سرمربی استقلال در مسیر پیشرفت قرار دارد و اگر فصل دوم او در نفت که با مشکلات مالی شدید رو به رو بود را چشم پوشی کنیم، در هر فصل منصوریان نسبت به فصل گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج