اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۲۶۶۴۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اخباری؛ دو فصل و ۶۰ بازی!

دروازه‌بان تیم تراکتورسازی رکوردهای جالبی را در طول دو سال فعالیتش در این تیم برجای گذاشته است.

ورزش سه: دروازه‌بان تیم تراکتورسازی رکوردهای جالبی را در طول دو سال فعالیتش در این تیم برجای گذاشته است.

محمدرضا اخباری در دو فصل گذشته در تراکتورسازی به عنوان دروازه‌بان ثابت حضور داشته و توانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد. اخباری که به واسطه عملکرد خوبش در تراکتورسازی پای ثابت اردوهای تیم‌ملی فوتبال در دو سال گذشته بوده است، رکوردهایی را در بحث دروازه‌بانی برجای گذاشته که قابل توجه به نظر می‌رسد.

تعداد حضور درون دروازه

دروازه‌بان خوش اخلاق فوتبال ایران در فصل شانزدهم لیگ برتر تنها بازیکنی است که در همه بازی‌های لیگ برتر برای تیمش به میدان رفته و ثبات خوبی درون دروازه تراکتوری‌ها داشته است. او حتی در بازی‌های پایانی امسال با وجود مصدومیتی که از ناحیه زانو داشت باز هم برای تیمش به میدان رفت و تراکتور را تنها نگذاشت. اخباری در لیگ پانزدهم نیز این رکوردرا برجای گذاشت و در همه مسابقات لیگ برتر پیراهن تراکتور را برتن کرد.

بیشترین تعداد کلین‌شیت در تراکتور

دروازه‌بان ملی پوش تراکتورسازی در دو سال گذشته در بحث کلین‌شیت هم رکوردشکنی کرده است. او سال گذشته موفق شد در 13 بازی دروازه تراکتورسازی را بسته نگه دارد که این تعداد کلین‌شیت در طول سال‌های حضور این تیم در لیگ برتر یک رکورد محسوب می‌شد.

اخباری در لیگ شانزدهم این رکورد که در اختیار خودش بود را افزایش داد و توانست در ۱۵ بازی لیگ برتر مانع دروازه تیمش شود. اخباری در این فصل یک پنالتی نیز برای تراکتورسازی مهار کرد. این در حالی است که او در جام حذفی نیز به غیر از یک مسابقه مقابل ملوان نوین که در اردوی تیم ملی فوتبال بود، در همه بازی‌ها برای تراکتور به میدان رفته و مقابل نفت تهران در فینال حذفی نیز بازی خواهد کرد.

دروازه‌بان خوش‌اخلاق

اخباری از نظر دریافت کارت زرد و قرمز نیز جزو خوش‌اخلاق ترین بازیکنان فوتبال ایران محسوب می‌شود. او در لیگ پانزدهم فقط دو بار از داوران اخطار گرفت و در فصل شانزدهم لیگ برتر نیز چنین آماری را تکرار کرد. به همین خاطر اخباری در دو فصل گذشته حتی در یک مسابقه نیز محروم نشد و این آمار در بین دروازه‌بان های لیگ برتری یک رکورد جالب خواهد بود.

اخباری در حالی این آمارها را ثبت کرده که سربازی‌اش در تراکتورسازی به پایان رسیده و مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظارش است. او به واسطه قراردادی که با سایپا دارد، بازیکن این تیم محسوب می‌شود و اگر بخواهد در تیمی جز سایپا به فوتبالش ادامه دهد باید رضایت مسئولان این باشگاه را بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج