۵۲۶۸۱۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پشت پرده ممانعت منصوریان از خروج فرشید باقری

یک فصل آزمون و خطا لازم بود تا سرانجام منصوریان بفهمد فرشید باقری آن هافبک دفاعی نیست که مدنظرش بود.

وطن امروز: یک فصل آزمون و خطا لازم بود تا سرانجام منصوریان بفهمد فرشید باقری آن هافبک دفاعی نیست که مدنظرش بود. اما با وجود اینکه این بازیکن هیچ جایگاهی در تیم او ندارد، منصوریان به یک دلیل نمی‌خواهد اجازه خروج این بازیکن را بدهد. به گزارش شفقنا‌ورزشی، شاید بزرگ‌ترین اشتباه زندگی فرشید باقری به انتخابش در ابتدای لیگ شانزدهم مربوط می‌شد. برانکو روی او نظر داشت اما باقری ناگهان به‌خاطر رقم قرارداد ۲ برابری راهی استقلال شد اما برخلاف انتظارات او هرگز در افکار منصوریان جایی نداشت و این امید نورافکن ۲۰ ساله بود که به‌عنوان پدیده جای خودش را باز کرد. با بازگشت روزبه چشمی قطعا جای بازی برای نورافکن پدیده هم تنگ می‌شود و دیگر وضعیت باقری جای خود دارد از این رو فرشید باقری از چند ماه قبل همه تلاش خود را به کار بست تا با راضی کردن منصوریان از این تیم جدا شود. ولی از آنجایی که برانکو مشتری جدی این بازیکن است، منصوریان نمی‌خواهد در صورت درخشش این بازیکن با پیراهن پرسپولیس، متهم به مهره‌سوزی شود. مثل همان سناریوی ساسان انصاری و برانکو که تا مدت‌ها رسانه‌ها به‌خاطر این جدایی، سرمربی قرمزها را مورد نقد قرار دادند.

از این رو سرمربی استقلال به هافبک دفاعی خود اعلام کرده به وی برای فصل بعد احتیاج دارد یا اگر او قصد جدایی دارد، باید به تیمی غیر از پرسپولیس برود. قرارداد باقری 2 ساله است اما با شرط و شروطی. جنگی در این بین شکل گرفته و منصوریان نمی‌خواهد بازنده این بازی باشد.

رسانه‌های نزدیک به پرسپولیس از حضور فرشید باقری در لیست خرید برانکو خبر می‌دهند ولی منصوریان به‌صورت جدی مخالف این انتقال است. باید دید باقری برخلاف نیم‌فصل، توانایی جدا شدن از استقلال را دارد یا مجبور است بماند و یک فصل دیگر روی نیمکت استقلال شاهد بازی دیگران باشد.

منصوریان به دنبال جذب بازیکن مورد علاقه‌اش

سرمربی استقلال به دنبال جذب بازیکنی است که هم توان بازیسازی بالایی دارد و هم یک تخریبگر واقعی در میانه میدان است. فرشید باقری یکی از بازیکنانی است که به احتمال خیلی زیاد در فصل جابه‌جایی تابستانی از استقلال جدا خواهد شد و علیرضا منصوریان به دنبال انتخاب جانشینی شایسته برای این بازیکن در تابستان است. در استقلال خلأ یک بازیساز خوب در میانه میدان احساس می‌شود و منصوریان به دنبال جذب بازیکنی است که هم توان بازیسازی بسیار بالایی دارد و هم یک تخریبگر واقعی در میانه میدان است. قاسم حدادی‌فر بازیکن مورد نظر منصوریان است و سرمربی آبی‌پوشان به دنبال جذب این بازیکن در تابستان است. حدادی‌فر در فهرست فصل قبل منصوریان هم جای داشت اما یحیی گل‌محمدی سرمربی آن زمان ذوب‌آهن اجازه جدایی را به این بازیکن نداد و او در جمع ذوبی‌ها باقی ماند هر چند با بدشانسی مواجه شد و به خاطر آسیب‌دیدگی بازی‌های زیادی را از دست داد. مثلث روزبه چشمی، امید ابراهیمی و قاسم حدادی‌فر استقلال را بسیار قوی خواهد کرد و با این ۳ بازیکن بدون شک تیم منصوریان از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در فصل بعد خواهد بود.

عبداللهی: بازیکنان ما کجا بروند بهتر از استقلال

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: کدام تیم لیگ برتری را سراغ دارید که ۸۰ درصد مطالبات بازیکنانش را پرداخت کرده باشد، اینها دوست دارند در استقلال بمانند و الان همه فکرشان بازی‌های آسیایی است. نصرالله عبداللهی درباره اینکه فدراسیون فوتبال ازبکستان با درخواست باشگاه استقلال برای میزبانی از این تیم برای مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مخالفت کرده است، گفت: ما درخواست‌مان را به فدراسیون فوتبال اعلام کرده‌ایم و آنها باید با AFC مکاتبه می‌کردند. چیزی که من می‌دانم این است که AFC باید به فدراسیون فوتبال ازبکستان منتقل می‌کرد و آنها جواب نهایی را می‌دادند. وی افزود: در صورتی که آنها مخالفت کنند ناچاریم در عمان بازی کنیم و چاره‌ای دیگر نمی‌ماند. این موضوع هم در اختیار فدراسیون فوتبال است که چه زمانی استعلام بگیرند. سرپرست تیم استقلال درباره اینکه گفته می‌شود کاوه رضایی روز گذشته با علیرضا منصوریان درباره جدایی‌اش صحبت کرده، گفت: اینها مسائلی است که هر روز در رسانه‌ها مطرح می‌شود و فقط شایعه است. کسی چه می‌داند که رضایی درباره چه موضوعی با منصوریان صحبت کرده است. وی درباره اینکه رضایی تا تیرماه با استقلال قرارداد دارد، گفت: دقیقا در جریان تاریخ قرارداد او نیستم اما همه چیز مشخص است و او تا روز آخر باید به قراردادش پایبند باشد. عبداللهی درباره اینکه استقلال چه زمانی وارد نقل و انتقالات می‌شود، گفت: آنها اعلام کرده بودند اگر مطالبات‌شان را بگیرند مشکلی برای تمدید قرارداد ندارند. ۹۰ درصد این بازیکنان دوست دارند در استقلال بمانند. اتفاقا پول‌های آنها پرداخت شده و کجا بروند بهتر از استقلال. کدام تیم ۸۰ درصد مطالبات بازیکنانش را پرداخت کرده است. وی افزود: یکسری از بازیکنان که قرارداد پایین داشتند ۱۰۰ درصد قرارداد خود را دریافت کردند و یکسری دیگر هم درصد کمی طلبکارند. الان هم فکر و ذکر آنها بازی‌های آسیایی است. اینکه گفته می‌شود فلانی می‌رود یا فلانی می‌آید به این خاطر است که در آستانه نقل‌وانتقالات همیشه از این حرف‌ها مطرح می‌شود. مربیان قطعا بازیکنانی را زیر نظر دارند تا نقاط ضعف تیم را پوشش دهند. عبداللهی درباره اینکه فرشید باقری تا چه زمانی با استقلال قرارداد دارد، گفت: اگر اشتباه نکنم قرارداد باقری یک‌ساله بود، باید قرارداد او را دقیق ببینم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج