adexo3
۵۲۷۰۲۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هررا: مورینیو ثبات را به ما بازگرداند

بهترین بازیکن ماه آوریل منچستریونایتد پیش از دیدار حساس با آرسنال اظهار داشت: هیچ بهانه‌ای نداریم و باید از یکی از بزرگترین تیم‌های دنیا حفاظت کنیم.

خبرگزاری فارس: ساعت ۱۹:۳۰ دیدار حساس آرسنال و منچستریونایتد در ورزشگاه «امارات» برگزار می‌شود.

آندر هررا که یکی از بهترین بازیکنان منچستریونایتد بوده پیش از این دیدار حساس به تمجید از مربی خود پرداخت و اظهار داشت:همواره حمایتش را پشتم احساس می‌کنم. نه تنها من، بلکه همه بازیکنان این حس را داشته و به نظرم این عاملی بوده که روز به روز پیشرفت می‌کنم.

وی ادامه داد: فصل پیش من خوشحال بودم اما مورینیو به تیم تعادل و ثبات بخشید. از ابتدای ورودش اعتبار را به ما اضافه کرد. ما اکنون آماده بوده و حس خوبی داریم. تیمی سخت می‌تواند به ما گل بزند.

هافبک اسپانیایی شیاطین‌ سرخ تصریح کرد:می‌دانیم آرسنال تیم خوبی با بازیکنانی ویژه است. آنها می‌تواند در یک لحظه سرنوشت بازی را تغییر دهند اما ما واقعا آماده بوده تا پیروز میدان شویم.

هررا افزود: اگر از آرسنال ببازیم، یک مسابقه مهم و نهایی دیگر با سلتا در لیگ اروپا داریم. سپس تاتنهام و تا آخر فصل اوضاع به همین شکل است.تنها راهمان تلاش برای پیروزی در بازی‌ها بوده و نباید برخی را مهم و برخی غیر مهم دانست.

بهترین بازیکن ماه آوریل من‌یونایتد گفت:ما از بهترین باشگاه دنیا حفاظت می‌کنیم. هیچ بهانه‌ای نداریم و باید بجنگیم. تمام تمرکز ما بر روی لیگ قهرمانان است و اگر به آن برسیم فصل به خوبی تمام می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج