adexo3
۵۲۷۲۳۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پابلو زابالتا در اندیشه ترک منچسترسیتی

مدافع آرژانتینی منچسترسیتی می‌خواهد بعد از چند سال حضور در این تیم در تابستان از جمع فیروزه‌ای‌پوشان جدا شود.

ایسنا: به نقل از دیلی میل، پالو زابالتا نزدیک به یک دهه است که در منچسترسیتی بازی می‌کند و به نظر می‌رسد به روزهای پایانی حضور در این تیم نزدیک می‌شود.

از طرفی هر روز بحث حضور کایل والکر با ۳۵ میلیون پوند در سیتی جدی‌تر از قبل می شود و از طرفی نیز زمزمه‌ها مبنی بر خروج این مدافع آرژانتینی شنیده می‌شود. قرار داد این بازیکن در تابستان به پایان می‌رسد و باید او را جزو اولین خروجی های تیم پپ گواردیولا بدانیم.

پابلو زابالتا درباره حضور در منچسترسیتی گفت: ۹ فصل در سیتی بازی کردم و علاقه و شور و شوق زیادی به این تیم دارم و خیلی خوشحالم که عضوی از این تیم هستم. من هم صحبت‌هایی درباره آینده‌ام را شنیدم ولی اکنون فقط به اتمام این فصل فکر می‌کنیم. کاری که این فصل می‌توانیم انجام بدهیم این است که بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاوریم. می‌دانیم مانند هر باشگاه دیگری چند بازیکن از تیم جدا می‌شوند و چند بازیکن جدیدی به تیم اضافه می‌شوند ولی مهمترین موضوع باشگاه است.

زابالتا درباره ناکامی پپ گواردیولا و منچسترسیتی در این فصل برای کسب جام گفت: برای تمامی ما ناراحت کننده است که نتوانستیم قهرمانی را تجربه کنیم. باید از این باخت درس بگیریم و در فصل آینده بتوانیم با قدرت برای قهرمانی تلاش کنیم. دوست ندارم لیگ قهرمانان را در فصل بعد بدون سیتی ببینم. به همین خاطر باید تلاش کنیم تا سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم. فکر می کنم در این فصل بازی‌های خوب زیادی داشتیم ولی این را نیز نباید فراموش کنیم که در خط دفاع با مشکل روبرو بودیم. پپ نیز به زمان نیاز دارد. اینجا آلمان و اسپانیا نیست که خیلی راحت قهرمان شد. او در فصل بعد بهتر از اینها عمل خواهد کرد. مطمئن هستم در تابستان بازهم باشگاه خرج زیادی خواهد کرد و بازیکنان خوبی به خدمت می‌گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج