۵۲۷۲۹۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بالا گرفتن اختلاف بین رئیس دورتموند و توخل

۳ هفته پس از حادثه تروریستی برای باشگاه دورتموند، پیش از بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل موناکو، به نظر می رسد که آینده توماس توخل، مربی این باشگاه در هاله ای از ابهام قرار دارد.

ورزش سه: ۳ هفته پس از حادثه تروریستی برای باشگاه دورتموند، پیش از بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل موناکو، به نظر می رسد که آینده توماس توخل، مربی این باشگاه در هاله ای از ابهام قرار دارد.

بروسیا دورتموند شب گذشته با پیروزی 2-1 بر هوفن هایم توانست تا حدود زیادی جایگاه سومی خود در بوندسلیگا را قطعی کند و هرچند که هنوز دو بازی دیگر باقیمانده، با این حال فاصله 4 امتیازی با هوفن هایم یک فاصله امن و مطلوب است.

برای دورتموندی ها البته جایگاه سومی جایگاه مناسبی نیست؛ چه آنها فصل را برای تصاحب عنوان قهرمانی آغاز کرده بودند.

پس از آن حادثه، تروریستی دورتموند از لحاظ ذهنی در شرایط نامطلوبی قرار گرفت و با دو شکست از موناکو نتوانست به نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه یابد. توماس توخل نیز یوفا را دلیل اصلی حذف دورتموند دانست و توقع داشت که حداقل بازی رفت با موناکو یک هفته دیرتر برگزار می شد. این در حالی است که مدیران دورتموند بهانه های توخل را مورد قبول نمی دانند. او که تا 2018 قرارداد دارد، شاید فصل بعد دیگر روی نیمکت دورتموند نباشد.

واتسکه، مدیر دورتموند در مورد آینده توخل به بیلد گفت:« به مانند همیشه مذاکرات تنها محدود به جنبه ورزشی نمی شود. استراتژی، ارتباطات و اعتماد، همه در تصمیم گیری نقش دارند. جدول پایانی مانند یک کارنامه است و همچنین بدیهی است که اگر شما در رتبه سوم قرار بگیرید، بهتر از چهارم است.

البته ما همه چیز در رابطه با حمله تروریستی را مورد بررسی خواهیم کرد و در مورد زمینه آنچه که به طور جدی با هم بحث کردیم و آنچه می توانست رخ بدهد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج