adexo3
۵۲۸۰۷۱
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

تلاش بی ثمر برای کنترل طارمی

مدافعین تیم الوحده که ۴ بار دروازه خود را در برابر پرسپولیسی ها باز شده دیدند، تلاشی بی نتیجه برای کنترل بهترین گلزن لیگ قهرمانان آسیا داشتند.

ورزش سه: مدافعین تیم الوحده که ۴ بار دروازه خود را در برابر پرسپولیسی ها باز شده دیدند، تلاشی بی نتیجه برای کنترل بهترین گلزن لیگ قهرمانان آسیا داشتند.

مهدی طارمی در برابر الوحده سه گل زد و چند گل هم نزد تا خود را 6 گله کند و در صدر گلزنان لیگ قهرمانان آسیا بالاتر از مهاجمان سرشانسی مثل هالک، اسکار و بسیاری از مهاجمان سرشناس دیگر این قاره قرار داشته باشد.

نگاهی به آمار مهاجم پرسپولیس آمار جالب توجهی به دست می دهد. طارمی در ۳۳ باری که لمس توپ داشت و ۷ بار به سمت دروازه شوت زد که تنها یک بار توپ های او در قاب دروازه جایی پیدا نکرد. ۲۰ پاس با دقت ۶۵ درصد عملکرد او در زمینه همکاری با سایر هم تیمی هایش بوده است و جالب اینکه بازیکنی که سه بار موفق به باز کردن دروازه حریف شد حتی یک بار هم توسط مدافعین الوحده با خطا متوقف نشد و جالب تر اینکه یک بار هم روی آنها مرتکب خطا شد. طارمی همچنین یک شانس گلزنی نیز برای هم تیمی های خود ایجاد کرد.
تلاش بی ثمر برای کنترل طارمی

نکته جالب دیگری در عملکرد خط دفاعی الوحده به چشم می خورد و آن اینکه دو مدافع مرکزی نماینده امارات در مجموع فقط یک بار موفق به تکل زدن در طول ۹۰ دقیقه شدند و بررسی آمار کلی مهاجم اصلی بازی در مقابل دو مدافعی که وظیفه اصلی در کنترل طارمی داشتند، نشان می دهد که آنها در انجام وظایف دفاعی خود به کلی ناکام بودند تا طارمی مانند دور رفت که ۲ بار برابر الوحده گلزنی کرد، در دیدار برگشت نیز سه بار گلزنی کرده باشد و مرد اول سرخپوشان در لیگ و آسیا لقب بگیرد.
تلاش بی ثمر برای کنترل طارمی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ببخشید مثلا تو این عکس کجاش تلاش بی ثمرانه بود.

    • بدون نام

      طایمی طایمی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج