adexo3
۵۲۸۰۹۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا؛

صعود قریب الوقوع آبی خوزستان در اولین تجربه

تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا امشب میزبان تیم الجزیره امارات است.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا امشب میزبان تیم الجزیره امارات است.

تیمی که تا قبل از شروع رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا کمتر از هر چهار نماینده ایران روی آن حساب می‌شد، حالا و در شرف اتمام مرحله گروهی این مسابقات به تیمی بسیار پر امید برای صعود به مرحله بعدی بدل شده و شانس صعود این تیم آنقدر زیاد هست که بتوان به نوعی قبل از آخرین بازی، این تیم را صعود کرده دانست.

در گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا، تیم لخویا از کشور قطر با ۱۱ امتیاز از ۵ بازی گذشته‌اش صعود خود را قطعی کرده و دیدار امشب این تیم با تیم نه چندان قوی الفتح عربستان تا حدود زیادی تشریفاتی است. هرچند بعید است که در این رقابت‌ها باشگاهی مثل لخویا برای کمک به صعود یک تیم عربستانی در خانه خودش به این تیم امتیاز و یا امتیازاتی بدهد، اما حتی اگر بر خلاف پیشبینی‌ها الفتح موفق شود دست به کاری به ظاهر غیر ممکن زده و لخویا را در قطر شکست دهد، باز هم نمی‌توان صعود تیم استقلال خوزستان را پیشبینی نکرد.

آبی پوشان خوزستانی امشب با ضعیف ترین حریف این گروه دیدار دارند. تیمی که از ۵ بازی گذشته‌اش با یک مساوی و ۴ شکست ضعیف ترین نتایج را گرفته و با یک امتیاز در آخرین رده جدول قرار دارد.

در صورتی که لخویا در خانه خود موفق به شکست دادن الفتح عربستان شده و یا حتی آن بازی مساوی هم شود، استقلال خوزستان با هر نتیجه‌ای که برابر الجزیره بگیرد به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود می‌کند. اما اگر حتی در در دوحه یک اتفاق غیر معمول بیفتد و الفتح حریف تیم لخویا شود، باز هم استقلال خوزستان حتی با یک مساوی خانگی هم بعنوان تیم دوم گروه خود از این مرحله به مرحله بعدی صعود خواهد کرد.

تیم استقلال خوزستان که از شانس بسیار زیادی برای صعود به مرحله بعدی مسابقات برخوردار است، اولین حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کند و صعود کردن از گروه در اولین سال حضور می‌تواند برای این تیم تاریخ سازی باشد. بهترین نتیجه تیم استقلال خوزستان پیروزی خارج از خانه این تیم برابر همین تیم الجزیره امارات بود و ضعیف ترین نتیجه این تیم به تنها شکست آنها برابر تیم لخویا در قطر بود که با نتجیه دو بر یک حاصل شد.

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و الجزیره امارات از ساعت ۲۰ امشب و در اهواز برگزار می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج