adexo3
۵۲۸۱۲۰
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

توقیف خودروی مسی ایرانی به خاطر ایجاد ترافیک!

بعد از چند هفته که آژانس خبری مهر، رضا پرستش را به عنوان کسی که بیشترین شباهت ظاهری را به لیونل مسی، اسطوره آرژانتینی دنیای فوتبال و باشگاه بارسلونا دارد، معرفی کرد، وی این روز ها در ایران مورد به کانون توجهات تبدیل شده است.

وبسایت نود: بعد از چند هفته که آژانس خبری مهر، رضا پرستش را به عنوان کسی که بیشترین شباهت ظاهری را به لیونل مسی، اسطوره آرژانتینی دنیای فوتبال و باشگاه بارسلونا دارد، معرفی کرد، وی این روز ها در ایران مورد به کانون توجهات تبدیل شده است.

حضور او در خیابان ها منجر به تجمع هواداران لیونل مسی در ایران می شود که قصد دارند با او عکس یادگاری بگیرند - به طوری که در اطراف خودروی او، مردم با تجمع بسیار، باعث ایجاد ترافیک سنگینی می شوند. این دانش آموز ایرانی در مصاحبه با AFP گفت:

حالا مردم واقعاً من را به چشم مسی ایرانی می بینند و می خواهند من همه چیز او را تقلید کنم. وقتی جایی می روم، مردم واقعاً شوکه می شوند. واقعاً خوشحالم که دیدن من باعث خوشحالی آنها می شود و این اتفاق خیلی به من انرژی می دهد.

توقیف خودروی مسی ایرانی به خاطر ایجاد ترافیک!

پرستش اعتراف کرده که به نمایش گذاشتن مهارت های خود با توپ مقابل طرفداران جدید، ممکن است فقط باعث ناامیدی آنها شود. این چهره شدن برای او دردسر ساز هم شده است: خودروی پرستش به خاطر ایجاد ترافیک در خیابان های همدان، توسط پلیس راهنمایی و رانندگی توقیف شده است!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا شانس اوردیم خود مسی نیست اینقد جوگیر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج