adexo3
۵۲۸۱۹۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

فنونی‌زاده: منصوریان زود دست به کار شود

مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت استقلال معتقد است که لیگ هفدهم را باید با برنامه‌ریزی بهتری آغاز کرد و وقفه‌های لیگ شانزدهم تیم‌ها را اذیت کرد.

ایران ورزشی: مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت استقلال معتقد است که لیگ هفدهم را باید با برنامه‌ریزی بهتری آغاز کرد و وقفه‌های لیگ شانزدهم تیم‌ها را اذیت کرد. فنونی‌زاده در این زمینه می‌گوید:«اعتقاد دارم فصل پرتعطیلی را پشت سر گذاشتیم. وقفه‌های طولانی و پی در پی به خاطر تیم ملی باعث شد تا نیم‌فصل اول، لیگ جذابیت خود را از دست بدهد و تیم‌ها نتوانند به خاطر تعطیلات مکرر کیفیت فنی لازم را داشته باشند اما در نیم‌فصل دوم بازی‌ها به مراتب بهتر برگزار شد و شاهد فوتبالی زیبا از تیم‌های لیگ برتری بودیم. باید برای لیگ هفدهم یک برنامه‌ریزی دقیق انجام شود که مسابقات منظم و بدون وقفه برگزار شود تا تیم‌ها بتوانند بازی‌های خوبی از خود ارائه کنند. تعطیلات پی در پی لیگ شانزدهم باعث شد تا سرمربیان تیم هم از شرایط موجود گله مند و بازیکنانشان مرتب در حال بدنسازی باشند.»

بازیکن سابق استقلال در خصوص بازی‌های هفته پایانی لیگ نیز می‌گوید: «حساسیت بالای هفته سی‌ام باعث شد برخی بحث از فوتبال ناپاک کنند که به نظر من چنین مساله‌ای وجود نداشت. همه دیدیم که تیم‌های پایین جدول تلاش زیادی کردند تا بتوانند خود را در لیگ برتر حفظ کنند.»پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد آبی پوشان برابر سپاهان می‌گوید: «استقلال عملکرد خوبی برابر سپاهان داشت و توانست به یک برد خوب دست پیدا کند تا هم نایب قهرمان لیگ شانزدهم بشود و هم سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را کسب کند. منصوریان توانست در چند بازی باخت را با پیروزی عوض کند و این نشان می‌دهد که او در بازیخوانی حریف تبحر خوبی دارد.»

فنونی‌زاده در پایان می‌گوید:«اگر منصوریان می‌خواهد فصل آینده با قدرت در لیگ هفدهم ظاهر شود و همانند لیگ شانزدهم امتیازات زیادی را از دست ندهد باید بازیکنان خود را حفظ کرده و نفراتی را جذب کند که برای قهرمانی مثمر ثمر باشند. مسوولان استقلال باید هر چه زودتر دست به کار شوند و نقل و انتقالات را جدی بگیرند و با جذب بازیکنان مورد نظر، یک تیم خوب را برای لیگ هفدهم آماده کنند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فدراسیون باید برای ده تیم اول لیگ بدنساز اروپای بیاورد تا گیروش بخاطر صعف تمرینات باشگاهها به لیگ ضربه نزند فوتبال ما به لحاظ بدنی پیشرفت کند دان صورت از اسیا فاصله خواهیم گرفت پرسپولیس که قهرمان شد از بدنساز اروپای داشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج