adexo3
۵۲۸۴۹۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

امتیاز صفر شمس به ناظم‌الشریعه!

در نظر سنجی یک سایت معتبر فوتسال حسین شمس به سرمربی تیم ملی ایران رای نداده است.

خبرگزاری فارس: هرساله سایت جهانی فوتسال پلنت در بخش‌های بهترین‌ تیم‌های ملی بازیکن،دروازه بان و سرمربی ۱۰ نامزد برتر را از سوی کارشناسان این رشته معرفی می‌کند.

امروز با اعلام جزئیات رای دهندگان در روی سایت خود نکته جالب و حائز اهمیتی وجود داشت.وحید شمسایی بهترین ‌آقای گل جهان و بازیکن سابق تیم ملی،شهاب سفال منش،مهدی جاوید بازیکنان تیم ملی ایران به تمام کاندیداهای ایرانی امتیاز کامل ۵ را داده اما عباس ترابیان رئیس کمیته فنی فوتسال که در جام جهانی ۲۰۱۶ همراه تیم ملی به کلمبیا هم رفته بود به تمام کاندیداهای ایرانی امتیاز ۵ را داده بجز سرمربی تیم ملی ایران سید محمد ناظم الشریعه که به او امتیاز ۴ داده است.

همچنین حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی ایران هم به تمام کاندیداهای ایرانی امتیاز ۵ را داده اما او به سرمربی تیم ملی ایران نمره صفر را داده است!

این درحالیست که شاید اگر شمس و ترابیان نمرات بهتری می دادند سرمربی تیم ملی ایران در پایان رای گیری عنوانی بهتر از گزینه چهارمی در جهان نصیبش می شد.

حسین شمس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد امتیاز به سرمربی تیم ملی فوتسال سید محمد ناظم الشریعه گفت: من به ناظم الشریعه رای ندادم و این حرف صحیح نیست. من رایی ندادم که نمره صفر بدهم! این یک مسئله شخصی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج