adexo3
۵۲۸۹۸۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آلوز: پاس گل دادن را به گلزنی ترجیح می‌دهم

با وجود به ثمر رساندن یکی از زیباترین گل‌های این فصل لیگ قهرمانان اروپا، مدافع برزیلی یوونتوس می‌گوید که گل ساختن را به گل زدن ترجیح می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم: دنی آلوز شب گذشته (سه‌شنبه) دومین گل پیروزی خانگی ۲ بر یک یوونتوس برابر موناکو در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را با یک شوت سر ضرب زیبا از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند. او از به ثمر رساندن این گل تماشایی ابراز خرسندی کرد اما گفت که دادن پاس گل برای او لذت‌بخش‌تر از گلزنی است.

مدافع سابق بارسلونا که در بازی رفت هر دو پاس گل تیمش را به گونسالو ایگواین داد و در بازی شب گذشته نیز در گل اول تیمش (توسط ماندزوکیچ) تأثیرگذار بود، گفت: مهمترین چیز این است که به تیمم برای کسب پیروزی کمک کنم، چه با گلزنی باشد چه با دادن پاس گل. من به صورت منظم گل نمی‌زنم و به همین دلیل این گل خوشحالم کرد اما راستش را بخواهید یک جورهایی پاس گل دادن را به گلزنی ترجیح می‌دهم. حالا همگی خوشحال به خانه می‌رویم.

آلوز درباره شیوه خوشحالی بعد از گلش هم اظهار داشت: قلبی که نشان دادم برای نامزدم بودم. او همیشه در ورزشگاه حاضر است و مرا تشویق می‌کند. در این مقطع خاص من دوست دارم از همه افراد خاصی که در زندگی‌ام بودند و هستند، تشکر کنم. این لحظه خاص برای آنها است.

مدافع برزیلی بانوی پیر در پایان تأکید کرد: این فرصتی بود که زندگی به من، به هم‌تیمی‌هایم و به این گروه از بازیکنان داده است. اتفاق بزرگی برای ما رقم خورد اما برای رسیدن به اینجا سخت تلاش کردیم، البته هنوز هیچ چیز نبرده‌ایم. اگر بتوانیم فینال را ببریم، خوشحال‌تر از این هم خواهیم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج