اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۲۹۰۰۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جزئیات قرارداد ۴۱ میلیون پوندی رایولا

نشریه فوتبال لیکس روز گذشته از جزئیات قرارداد پوگبا و حق کمیسیون ۴۱ میلیون پوندی رایولا پرده برداشت و باعث شد فیفا با توجه به ابهامات در این پرونده ورود کند.

خبرگزاری فارس: روز گذشته ۲ خبرنگار آلمانی در نشریه «فوتبال لیکس» از جزئیات قرارداد نجومی پوگبا، رایولا و زلاتان پرده برداشتند که باعث شد فیفا به دلیل ابهامات زیاد به این پرونده ورود کند.

طبق این خبر، مینو رایولا، مدیربرنامه گران‌قیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال مبلغی بیش از ۴۱ میلیون پوند دریافت کرده است. انتقالی که براساس گفته‌های سخنگوی فیفا، در سیستم ترانسفر اخلال ایجاد می‌کند و باید به صورتی موشکافانه بررسی شود.


جزئیات قرارداد 41 میلیون پوندی رایولا

خود شخص رایولا هم به این سخن‌ها واکنش نشان داد و اعلام کرد: این خود فیفا است که اگر به من شک دارد باید رسیدگی کند، باید پرونده تشکیل شود، مرا احضار کنند، من ترسی از دادگاه ندارم و این خود فیفا است که باید ثابت کند 41 میلیون یورو کمیسیون گرفته‌ام.

حال به جزئیات قراردادی که فوتبال لیکس از «مینو رایولا» منتشر کرده بپردازیم.

این مدیربرنامه ایتالیایی از انتقال 89 میلیون پوندی پوگبا از یوونتوس به منچستریونایتد مبلغی نزدیک به 22.8 میلیون پوند دریافت کرده است.

اما این پایان ماجرا نبوده و طبق قرارداد منچستر موظف بوده در 5 قسط مبلغ اضافی 16.39 میلیون پوند را دریافت کند. همچنین رایولا با توجه به برخی بندهای قرارداد پوگبا، توانسته 2.2 میلیون پوند از این باشگاه به جیب بزند.


جزئیات قرارداد 41 میلیون پوندی رایولا

موضوع قرارداد این ستاره فرانسوی، اکنون به تیتر مطبوعات انگلیس بدل شده و باید فیفا با رسیدگی به این پرونده و صحت آن چه حکمی را صادر می‌کند.

رایولا، به غیر از پوگبا و زلاتان مدیر برنامه ستاره‌هایی چون روملو لوکاکو، هنریک مخیتاریان، جان لوییجی دونوروما و ماریو بالوتلی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج