اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۲۹۵۴۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

۲ جبار پیر؛ استقلال کدام بازیساز را انتخاب می‌کند؟

سرمربی استقلال به دنبال تقویت خط میانی تیم خود در تابستان است و ۲ گزینه باتجربه پیش‌رو دارد؛ جباروف ازبکستانی و مجتبی جباری.

وطن امروز: سرمربی استقلال به دنبال تقویت خط میانی تیم خود در تابستان است و ۲ گزینه باتجربه پیش‌رو دارد؛ جباروف ازبکستانی و مجتبی جباری. اما کدام یک از این دو بازیکن بیشتر به درد استقلال می‌خورد؟ از زمانی که جباری از استقلال جدا شد، خلأ یک بازیساز خلاق و مغز متفکر در میانه میدان آبی‌پوشان پایتخت احساس می‌شود. فصل قبل منصوریان امید زیادی داشت که بختیار رحمانی بتواند جباری جدید استقلال باشد اما اینگونه نشد و به نظر می‌رسد تنها خود جباری می‌تواند جای خالی‌اش را در استقلال پر کند. زیدان آسیا به صراحت اعلام کرد که دوست دارد به استقلال بازگردد.
قرارداد او با الاهلی به پایان رسیده و این تیم قطری اعلام کرد که دیگر نیازی به جباری ندارد و او می‌تواند در تابستان به هر تیمی که دوست دارد برود. علاقه جباری برای بازگشت به استقلال در حالی است که آبی‌پوشان پایتخت سخت به دنبال جذب سرور جباروف هستند اما آیا این بازیکن ازبکستانی برای استقلال بهتر از جباری است؟ منصوریان بخوبی می‌داند که برای قهرمانی در لیگ تیمش به آرامش نیاز دارد و جباری با حاشیه‌های زیادی که دارد ممکن است این آرامش را به هم بریزد اما این نکته را هم نباید فراموش کرد که ۸ دوست‌داشتنی استقلالی‌ها الان بسیار باتجربه شده است و بعید به نظر می‌رسد دیگر به دنبال جنجال و حاشیه‌سازی باشد. او در الاهلی با وجود آنکه نیمکت‌نشین می‌شد اما اصلا حاشیه‌ای برای تیمش درست نکرد و بازگشتش به استقلال می‌تواند برای تیم منصوریان در میانه میدان بسیار مفید باشد. از طرف دیگر سپاهان هم خواستار جباروف است و استقلال برای راضی نگه داشتن این بازیکن ازبک باید رقم بالایی را پرداخت کند، این در حالی است که می‌تواند با رقمی بسیار پایین‌تر جباری را جذب کند. بنابراین به نظر می‌رسد که جباری با توجه به رابطه خوبی که با منصوریان دارد می‌تواند گزینه بهتری نسبت به جباروف برای آبی‌پوشان باشد.

2 بازیکنی که نظر منصوریان را تغییر دادند

استقلال در ۲ دیدار اخیر خود برابر سپاهان و التعاون عربستان توانست ۲ پیروزی ارزشمند ۲ بر یک را به دست آورد تا هم به نایب‌قهرمانی در لیگ برتر برسد و هم به دور بعد لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

2 بازیکن استقلال که در هر دو دیدار درخشیدند و عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادند فرشید باقری و جابر انصاری بودند که خبرهای زیادی درباره جدایی آنها از آبی‌پوشان در پایان فصل به گوش رسید. جابر انصاری در 2 دیدار اخیر استقلال در ترکیب اصلی به میدان رفت و توانست در هر دو دیدار گلزنی کند اما باقری عملکرد بسیار بهتری داشت. او در دیدار برابر سپاهان تنها بعد از 7 دقیقه از حضورش در میدان در حالی که بازی مساوی بود و استقلال باید پیروز می‌شد توانست با یک شوت سرکش و زیبا دروازه حریف را باز کند. باقری در حالی این گل را به ثمر رساند که رابطه او با هواداران استقلال خراب شده بود و بسیاری نوشتند که این آخرین بازی او با پیراهن استقلال است اما هافبک سابق صبا جواب اعتماد منصوریان را داد و یک گل حیاتی برای استقلال به ثمر رساند. باقری در دیدار برابر التعاون بازهم به عنوان بازیکن جایگزین به میدان رفت و توانست یک پاس گل دیدنی به کاوه رضایی بدهد تا ارزش‌های خود را برای منصوریان و هواداران استقلال ثابت کند. با عملکرد خوبی که باقری و جابر انصاری در چند دیدار اخیر استقلال از خود نشان دادند به احتمال خیلی زیاد منصوریان با جدایی آنها مخالفت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج