adexo3
۵۲۹۵۵۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

جهنم آزادی در انتظار رقبای آسیایی

صعود ٣ تیم ایرانی به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نتیجه خوبی در پایان مرحله گروهی فصل ٢٠١٧ محسوب می‌شود و باید دید استقلال تهران، استقلال خوزستان و پرسپولیس چه نتیجه‌ای در مرحله حذفی کسب می‌کنند.

شهروند: صعود ٣ تیم ایرانی به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نتیجه خوبی در پایان مرحله گروهی فصل ٢٠١٧ محسوب می‌شود و باید دید استقلال تهران، استقلال خوزستان و پرسپولیس چه نتیجه‌ای در مرحله حذفی کسب می‌کنند.

موفقیت بزرگ بعد از ٥ سال

از میان ٤ سهمیه‌ای که در فصل ٢٠١٧ به تیم‌های ایرانی برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تعلق گرفته بود، فقط ذوب‌آهن نتوانست جواز صعود به مرحله حذفی را کسب کند. با این‌که استقلال تهران، استقلال خوزستان و پرسپولیس به‌عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله یک هشتم‌نهایی رسیدند اما صرفا حضور ٣ تیم ایرانی در این مرحله بعد از ٥‌سال رخ می‌دهد. آخرین‌باری که ٣ تیم از ایران در جمع ١٦ تیم برتر آسیا حضور داشتند، به ‌سال ٢٠١٢ برمی‌گردد که استقلال، پرسپولیس و سپاهان رودرروی حریفان قرار گرفتند و فقط زردپوشان اصفهانی با شکست استقلال به جمع ٨ تیم برتر آسیا رسیدند. با پایان دور گروهی لیگ قهرمانان ٢٠١٧ ایران با ٣ نماینده در جمع ٨ تیم برتر غرب آسیا بیشترین سهمیه را دارد. عربستان و امارات ٢ تیم و قطر نیز یک تیم در مرحله یک‌هشتم نهایی خواهند داشت.

آزادی، جهنم رقبای سرخابی‌ها

استقلال که بعد از ٤‌سال خود را در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا می‌بیند، با وجود شکست التعاون و کسب ١١ امتیاز، پشت‌سر الاهلی به‌عنوان تیم دوم گروه A صعود کرد و حالا باید با تیم آماده العین امارات مسابقه بدهد. آبی‌پوشان اول خردادماه از یاران عمر عبدالرحمن در آزادی میزبانی می‌کنند و ٨ خرداد در امارات میهمان این تیم خواهند بود. از سوی دیگر سرخپوشان یک روز بعد از استقلال در روزهای آغازین خردادماه ٩٦ با حضور پرشور هوادارانشان امیدوارند از پس قهرمان این فصل لیگ قطر بربیایند. لخویا که در گروه استقلال خوزستان صدرنشین شد، در دوم خردادماه میهمان پرسپولیس در آزادی است و سپس ٩ خردادماه در دوحه از سرخپوشان میزبانی می‌کند.

خوزستان در اندیشه تداوم شگفتی

استقلال خوزستان که با توجه به شکست الفتح در هفته آخر دور گروهی، حتی به تساوی مقابل الجزیره امارات هم احتیاج نداشت، با نتیجه یک بر یک این بازی خانگی را به پایان رساند تا به‌عنوان تیم دوم گروه B در مرحله حذفی در ٢ بازی رفت و برگشت در کشور ثالث به مصاف الهلال عربستان برود. شاگردان پورموسوی که در نخستين تجربه آسیایی خود شگفتی آفرین شده‌اند، امیدوارند تا مقابل قهرمان عربستان به این مسیر ادامه دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج