اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۲۹۷۹۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حمایت همه جانبه عضو فیفا از روسیه

ویکتور مونتالیانی، عضو ارشد فیفا و رئیس کنفدراسیون کونکاکاف به شدت از میزبانی روسیه در جام جهانی ۲۰۱۸ و برگزاری آن در سطح کیفی عالی حمایت کرد.

خبرگزاری تسنیم: ویکتور مونتالیانی، عضو ارشد فیفا و رئیس کنفدراسیون کونکاکاف به شدت از میزبانی روسیه در جام جهانی ۲۰۱۸ و برگزاری آن در سطح کیفی عالی حمایت کرد.

رئیس کنفدراسیون‌ فوتبال کونکاکاف (آمریکای شمالی، مرکزی و کارائیب) در کنگره سالانه فیفا در بحرین گفت: مدتی قبل با ویتالی موتکو (معاون نخست وزیر روسیه و رئیس کمیته سازماندهی جام جهانی 2018) درباره آماده‌سازی این رقابت‌ها صحبت کردم. ساخت ورزشگاه‌ها طبق زمانبندی پیش می‌رود. سایر زیرساخت‌های جام جهانی 2018 روسیه هم تأخیری ندارد و از این بابت هیچ نگرانی و تردیدی ندارم.

مونتالیانی ادامه داد: هر زمانی که روسیه رقابت‌های مهمی را برگزار می‌کند همه کارها در بالاترین سطح ممکن انجام خواهند شد. برای مثال المپیک ۲۰۱۴ سوچی در سطح اول بود. تردیدی ندارم که جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز فوق‌العاده خواهد بود.

همچنین الکساندر سوروخین، مدیر اجرایی کمیته سازماندهی جام جهانی 2018 روسیه گفت: تمامی برنامه‌های آماده‌سازی گام به گام پیش می‌روند و وعده‌های ما عملی خواهند شد. مردم روسیه همه تلاش خود را به کار بستند که هر هواداری تجربه فراموش‌نشدنی از جام جهانی 2018 روسیه به همراه داشته باشد. ما به همه برای حضور در روسیه خوش‌آمد می‌گوییم.

روسیه در روزهای ۲۷ خرداد تا ۱۱ تیر ماه سال جاری میزبان جام کنفدراسیون‌ها با شرکت هشت تیم ملی برتر قاره‌های مختلف در شهرهای مسکو، سن پترزبورگ، کازان و سوچی است. این کشور میزبانی جام جهانی ۲۰۱۸ با حضور ۳۲ تیم در ۱۲ ورزشگاه ۱۱ شهر را نیز برعهده خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج