۵۳۰۹۹۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

اظهار نظر عجیب زیدان درباره بنزما

سرمربی رئال مادرید درباره مهاجم فرانسوی تیمش اظهار نظر عجیبی کرد.

ایسنا: سرمربی رئال مادرید درباره مهاجم فرانسوی تیمش اظهار نظر عجیبی کرد.

به نقل از آس، رئال مادرید یک‌شنبه شب در هفته سی و هفتم لالیگا به مصاف سویا می‌رود. زین‌الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: آخرین بازی‌مان در سانتیاگو برنابئو فرصتی است که امتیاز کسب کنیم و به روند امتیازگیری‌مان ادامه دهیم. هواداران همیشه تا آخرین لحظه از ما حمایت می‌کنند. این دیدار هم‌چون بازی‌های گذشته تعیین کننده است. برای کسب سه امتیاز تمام تلاش خود را می‌کنیم.

سرمربی رئال مادرید درباره بهتر شدن وضعیت خود پس از یک و سال نیم حضور در این باشگاه اظهار کرد: اتفاقی عادی است. تنها کار کردن شرایط را بهتر می‌کند. زندگی این چنین است. اگر تلاش کنید به خواسته‌های‌تان می‌رسید. از همه لحاظ بهتر شده‌ام اما این هیچ معنی نمی‌دهد. می‌دانید در چه جایگاهی قرار دارم و تنها چیزی که ارزش دارد پیروزی است.

زیدان افزود: فوتبال به جزییات بستگی دارد. تاکنون فوق‌العاده عمل کردیم. در لالیگا در شرایط خوبی قرار داریم و به فینال لیگ قهرمانان رسیده‌ایم با این حال هیچ جامی فتح نکرده‌ایم. سه فینال را در لالیگا پیش‌رو داریم و برای صدرنشینی تمام تلاش خود را خواهیم کرد. تنها به بازی فردا فکر می‌کنیم. خواسته‌مان از هواداران مشخص است. آن‌ها تاکنون فوق‌العاده بوده‌اند و فردا نیز به آن‌ها نیاز داریم.

او درباره بازیکنان مادرید گفت: په په دوران خیلی خوبی را در این تیم پشت سر گذاشته است. ۱۰ سال از حضورش در این باشگاه می‌گذرد و عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. نمی‌توانم بگویم فصل آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. او فردا نمی‌تواند تیم را همراهی کند چون دچار مشکل جسمانی است. او به همراه تیم تمرین کرد اما شرایط بازی را ندارد. از عملکرد کریم بنزما خشنودم. منتظر دیدار با اتلتیکو نبودم تا کیفیت بازی او را ببینم. زمان زیادی است که او را می‌شناسم و می‌دانم بازیکن بزرگی است. از او می‌خواهند بیش‌تر گلزنی کند اما برای من همکاری‌اش با همی تیمی‌هایش جذاب‌تر است چون برای گلزنی بازیکنانی هم‌چون کریستیانو رونالدو و آلوارو موراتا را در اختیار داریم.

سرمربی فرانسوی در رابطه با سه حریف آینده‌اش در لالیگا اظهار کرد: سویا همیشه در رتبه‌های بالایی جدول حضور دارد و تیم خیلی خوبی است. بازی زیبای سلتاویگو را برابر منچستریونایتد تماشا کردیم. مالاگا نیز در شرایط عالی قرار دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعيد

      عجب اظهار نظر عجيبي

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج