اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۳۱۵۶۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منافی: پرسپولیس در خط دفاع و دروازه ضعف دارد

بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که این تیم باید نقاط ضعفش را در خط دروازه و دفاع برطرف کند.

خبرگزاری تسنیم: جواد منافی درباره وضعیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و تقابلش با لخویا گفت: پرسپولیس با اینکه در این اواخر فراز و نشیب داشت، ولی خدا را شکر به مرحله بعدی صعود کرد. این تیم لیاقت صعود را داشت. هرچند که معتقدم پرسپولیس از لحاظ فنی ضعف‌هایی دارد که باید برطرف شود. در خط دفاع تیم ضعف‌هایی دیده می‌شود و البته مشکلاتی هم در خط دروازه به‌وجود آمد که باید این دو ضعف برطرف شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که «چرا بیرانوند در بازی‌های اخیر مرتکب چند اشتباه شده است؟»، خاطر نشان کرد: ما درون تیم نیستیم و اتفاقات را به صورت ریز نمی‌دانیم. این اواخر مشکلی بین بیرانوند و هواداران پرسپولیس ایجاد شد که فکر می‌کنم از لحاظ روحی و روانی روی او تأثیر گذاشت. امیدوارم ضعف‌های تیم برطرف شود. هرچند که باید بگویم پرسپولیس در خط هافبک و فوروارد مشکلی ندارد و همه تیم‌های آسیا می‌دانند که پرسپولیس در خط حمله خطرناک است.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به تقابل این تیم با لخویا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تأکید کرد: پرسپولیس بازی آسانی ندارد و لخویا تیم قدرتمندی است. من معتقدم پرسپولیس می‌تواند از خط دفاعی لخویا عبور کند و در مجموع عبور از سد این تیم غیرممکن نیست. مهم این است که پرسپولیس مقابل لخویا گل نخورد و امیدوارم در تهران نتیجه خوبی بگیرد تا برای بازی برگشت روحیه بالایی داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج