adexo3
۵۳۱۸۶۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چرا استقلال مدافع جدید می‌خواهد؟

باوجود اینکه عنوان شده استقلال کمترین تغییر را برای فصل آینده خواهد داشت اما در مورد برخی بازیکنان این تیم ابهاماتی وجود دارد که باید برطرف شود.

ایران ورزشی: باوجود اینکه عنوان شده استقلال کمترین تغییر را برای فصل آینده خواهد داشت اما در مورد برخی بازیکنان این تیم ابهاماتی وجود دارد که باید برطرف شود. استقلال فصل شانزدهم لیگ برتر را با عنوان نایب قهرمانی به پایان برد تا علیرضا منصوریان در نخستین فصل حضورش در این تیم عملکرد قابل قبولی داشته باشد و برای فصل بعد به فکر برطرف کردن نقاط ضعف تیمش باشد. درحالی که به نظر می‌رسد سرمربی آبی‌ها قصد دارد اسکلت اصلی تیمش برای فصل بعد را حفظ کند اما هنوز وضعیت برخی از بازیکنان این تیم مشخص نیست. طبیعتا باشگاه و کادر فنی باید برای فصل آینده ابهامات در مورد این بازیکنان را برطرف کنند. در میان مدافعان استقلال رابسون بازیکن مورد علاقه منصوریان است، او با چنان انرژی و قدرت بدنی فوتبال بازی می‌کند که بارها از نظر درگیری و سر نترس داشتن مورد تمجید منصوریان قرار گرفته است اما با وجود این دو عیب بزرگ دارد، نخست اینکه قرارداد او با استقلال قرضی است و نگه داشتن او ممکن است در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات قیمت بالایی داشته باشد و بتوان با آن پول مثلا امثال پژمان منتظری را به استقلال آورد.

رابسون اندکی کند است و البته تندتر از پادوانی اما در مجموع این دو از این نظر مشکلاتی روی توپ‌های سرعتی دارند. به نظر می‌رسد آمادگی مجید حسینی جوان، تعیین تکلیف منتظری و البته مذاکرات با تیم قبلی او تصمیم نهایی در مورد این مدافع برزیلی هیجان زده را روشن کند. پادوانی دیگر مدافع میانی استقلال هم مورد توجه منصوریان است.

مهم‌ترین حسن پادوانی به ویژه با توجه به ضعف مهدی رحمتی روی توپ‌های هوایی سر زن بودن این بازیکن است. این مدافع هم خوب روی توپ‌های ایستگاهی به حمله اضافه می‌شود. با وجود این وقتی استقلال به آسیا رسید متوجه شد پادوانی بسیار کند است و تیم‌های حریف با استفاده از این کندی ضربات زیادی به استقلال زدند. پادوانی یکی دو باری هم به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش قهر کرد و این کارش را کمی سخت‌تر کرده است. بعد از مدافعان میانی آنچه امروز دغدغه منصوریان به حساب می‌آید داشتن مدافع راست مطمئن است. خسرو حیدری برای استقلال خوب کار کرده است اما در مورد غفوری خیلی‌ها همان ابتدای فصل می‌گفتند این خرید اشتباه است، درست مثل خرید آرش افشین، بختیار رحمانی و کنعانی زادگان که همگی مصدومیت‌های شدیدی را پشت سر گذاشته بودند اما حالا شرایط بدتر هم هست. چرا که غفوری خواستار پرداخت مطالبات خود شده است. این کار و آن مصدومیت‌های زیاد شرایط غفوری را برای ماندن سخت کرده است. در میان مدافعانی که برای استقلال بازی کردند و امروز کار آنها نقد می‌شود مدافعی حضور دارد که به دلیل مصدومیت در فهرست منصوریان نیست و به احتمال زیاد این بازیکن از فهرست استقلال خارج می‌شود و شاید روزبه چشمی دوباره به فهرست برگردد.

کنعانی‌زادگان همان مدافعی است که استقلالی‌ها او را نمی‌خواهند. در مورد دفاع چپ‌های استقلال نیز باید گفت که شرایط میلاد زکی‌پور خوب است اما یعقوب کریمی شرایط چندان خوبی ندارد و سرمربی استقلال زیاد از این بازیکن راضی نیست، او در اکثر دیدارها نیمکت نشین بود و وقتی هم به میدان آمده تاثیر زیادی در پیروزی‌های استقلال نداشته است و احتمالا او را هم در صورت پیدا کردن جانشین باید جدا شده از استقلال بدانیم.

هافبک‌های دفاعی استقلال غیر از فرشید باقری شرایط خوبی دارند و کادرفنی استقلال مصرانه می‌خواهد آنها قراردادشان را تمدید کنند ولی استقلال برای نگه داشتن دو امید به طور حتم مشکل خواهد داشت و افتخاری کار سختی برای راضی کردن آنها دارد.

مگویان در فصل جاری نتوانسته رضایت منصوریان را جلب کند. این بازیکن از نظر آماری امسال به دلیل مصدومیت‌هایی که داشت خیلی به کار استقلال نیامد اما همان دیدارهایی هم که به میدان رفت یکی از بهترین‌های تیمش بود. البته این بهترین بودن در نیم فصل اول بیشتر به چشم آمد اما بعد از مصدومیت کمی افت داشت.

به غیر از مدافعان استقلال که این روزها نگرانی‌های سرمربی استقلال را تشکیل می‌دهند دو بازیکن در خط حمله برای ماندن شرط‌هایی دارند که مسلما کاوه رضایی برای ماندن در بین استقلالی‌ها با توپ پر می‌آید و راضی کردن او برای ماندن سخت است. آنچه امروز باعث شده تا منصوریان از مدیران باشگاه دلخور باشد بحث بلاتکلیفی بازیکنانی است که تمدید نکردند و بازیکنانی که در فهرست او جا دارند اما اقدامی برای جذب آنها نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج