۵۳۱۹۶۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

میلیاردی‌های ناموفق لیگ شانزدهم

بررسی کارنامه ی بازیکنان میلیاردی لیگ شانزدهم نشان می دهد برخی از بازیکنان میلیاردی سال پر فروغی را پشت سر نگذاشتند.

ورزش سه: لیگ شانزدهم نسبت به ادوار گذشته ی لیگ بیش از همیشه شاهد حضور بازیکنان میلیاردی بود و حالا در آستانه ی فصل جدید نقل و انتقالات نیز احتمالا شاهد حضور چنین قرارداد هایی خواهیم بود. هر چند بازیکنانی در لیست میلیاردی ها حضور داشتند که ارزش های خود را به خوبی نشان دادند و ثابت کردند که استحقاق دریافت رقم چشمگیر در فوتبال ایران را دارند اما با این وجود قراردادهایی نیز در ابتدای فصل ثبت شدند که در پایان فصل باید مورد بازنگیری قرار گیرند.

ادینیو؛ آقای گل کم فروغ

لوسیانو ادینیو هر چند با گل از فوتبال ایران خداحافظی کرد اما نباید فراموش کرد که عملکرد او در لیگ برتر با رقم قرارداد ۱.۴ میلیاردی این بازیکن هماهنگ نبود تا در نهایت این مهاجم برزیلی در آخرین فصل حضور خود در فوتبال ایران را با ۷ گل به پایان برساند و گل های او برای این تیم نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان هزینه داشته باشد.

حدادی فر؛ مصدومیت علیه کاپیتان

قاسم حدادی فر از جمله بازیکنان تاثیر گذار و مطرح لیگ است اما لیگ شانزدهم برای او به بدترین شکل به پایان رسید. حدادی فر پیش از شروع لیگ دچار مصدومیت شدیدی شد و بخش اعظمی از فصل را از دست داد و در بازگشت نیز شرایط خوبی با پیراهن ذوب آهن نداشت تا لیگ شانزدهم برای ستاره ی یک میلیارد و چهارصد و سی میلیون تومانی با نزدیک به ۲۰۰ دقیقه حضور در لیگ به پایان برسد.

لی اولویرا؛ اوج دیرهنگام در نصف جهان

دروازه بان برزیلی خیلی دیر در سپاهان به اوج رسید. او که قرار بود نقش دخسوس را برای ویسی ایفا کند، در لیگ شانزدهم شروع خوبی نداشت و شرایط برای او بسیار بد پیش رفت. این دروازه بان هفته های زیادی نیمکت نشین شد اما در نهایت در هفته های پایانی به دروازه ی سپاهان بازگشت و نمایش های خوبی داشت اما با این وجود عملکرد او مطمئنا به اندازه ی رقم قرارداد ۱.۱ میلیاردی نبود تا او نیز از جمله ناکام های لیگ باشد.

بختیار رحمانی؛ استقلال جای ستاره نبود

رقم قرارداد بختیار رحمانی با استقلال نیز از جمله قراردادهای میلیاردی و پر سر و صدای لیگ بود. بختیار اما در استقلال خیلی دوام نیاورد و از این تیم جدا شد تا او نیز از جمله میلیاردی های ناکام لیگ باشد. بختیار در فولاد خوزستان نیز درخشش مناسبی نداشت تا در نهایت فصل سخت برای او با فولاد به پایان برسد و ستاره ی محبوب اهوازی ها با انگیزه ای دو چندان به استقبال لیگ هفدهم برود.

امین حاج محمدی؛ سقوط سر انجام فصل سخت

مدافع گران قیمت استقلال در ابتدای فصل بی آنکه حتی یک بازی برای استقلال انجام دهد از این تیم جدا شد. حاج محمدی هر چند در استقلال پول چشمگیری دریافت نکرد اما رقم قرارداد او یکی از موضوعاتی بود که استقلالی ها انتقاد زیادی را بابت آن تحمل کردند. حاج محمدی در نیم فصل راهی ماشین سازی تبریز شد و در نهایت با این تیم به لیگ دسته یک سقوط کرد تا فصل برای این بازیکن گران قیمت با سقوط به پایان برسد.

مانوئل فرناندز؛ پرونده ی اسپانیایی جدید برای تبریز

دروازه بان ماشین سازی یکی از با کیفیت ترین بازیکنان این تیم بود. او که از اسپانیا راهی ایران شده بود، در اندک زمان حضور خود در فوتبال ایران درخشید اما مشکلات مالی باعث شد تا ایران را ترک کند و حالا احتمالا ماشین سازی باید با شکایت این بازیکن تمامی رقم قرارداد او را پرداخت کند تا این بازیکن نیز یکی از گران ترین بازیکنان لیگ باشد که نفعی به تیم خود نرسانده است.

البته در لیگ شانزدهم ستاره هایی مانند احسان حاج صفی، کاوه رضایی، مهدی رحمتی، محمد ابراهیمی، محمد ایران پوریان، کرار جاسم و غیره نیز حضور دارند که با درخشش در ترکیب تیم های خود ارزش های خود را ثابت کردند. بازیکنان گران قیمت دیگری نیز در لیگ حضور دارند که با وجود ارقام بالای قرارداد فصل خوبی را سپری نکردند و البته جوانان و بازیکنان ارزان قیمتی نیز به میدان رفتند که ستاره های درخشان لیگ شانزدهم بودند تا تعدیل قیمت های لیگ برتر یکی از مهم ترین اهداف مدیران باشگاه ها در لیگ هفدهم باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج