adexo3
۵۳۲۲۹۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نامزدهای بهترین مربی فصل جزیره

فوتبال انگلیس، نامزدهای بهترین مربی فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۶ را معرفی کرد.

خبرگزاری فارس: فوتبال انگلیس نامزدهای بهترین مربی فصل لیگ جزیره را معرفی کرد.

آنتونیو کونته(چلسی)، مائوریتسیو پوچتینو (تاتنهام)،تونی پولیس (وستبرومویچ)، ادی هاو (بورنموث)، شاین دایچ (برنلی) و پل کلمنت (سوانسی) نامزدهای کسب عنوان بهترین مربی فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۶ هستند.

آنتونیو کونته در اولین سال حضور خود در لیگ جزیره توانست به قهرمانی دست پیدا کند. اتفاقی که پیش از این تنها مورینیو، آنچلوتی و پیگرینی موفق به انجامش شدند. وی با ارائه سیستم ۳-۴-۳ خود تحولی عظیم در استمفورد ایجاد کرد و با سزاواری قهرمانی را بدست آورد.


نامزدهای بهترین مربی فصل جزیره

پوچتینو، تاتنهام را دوباره به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بدل کرد. در روزهایی که بسیاری عقیده داشتند گواردیولا، مورینیو و ونگر با کونته رقابت کنند، مرد آرژانتینی توانایی‌های خود را نشان داد تا بدون شک یکی از بهترین مربی‌های دنیا لقب گیرد.

تونی پولیس در وستبرومویچ فصل خوبی را گذراند و توانست مقام هشتم لیگ جزیره را بدست آورد. بازی‌های خوب و دل‌پذیر آلبیونی‌ها نشانگر توانایی مربی ولزی جزیره بود.

رکوردهای برنلی در خانه فوق‌العاده بود. تیمی که به تازگی راهی لیگ جزیره شده بود آماری درخشان از خود به جا گذاشت و تمام این مسائل به درخشش مرد «تورفمور»، شاین دایچ برمی‌گردد.

پل کلمنت که همواره زیر سایه آنچلوتی بود و درخشش‌هایش به چشم نمی‌آمد آماری درخشان از خود به جا گذاشت. مربی انگلیسی به هدف باقی نگاه داشتن سوانسی به این تیم آمد و توانست با پیروزی‌های مکرر مانع سقوط این تیم به جزیره شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج