اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۳۲۵۰۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

حسینی: علی کریمی، هدیه خدا به فوتبال ایران بود

پیمان حسینی، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در گفت‌وگوی حضوری با برنامه نود عنوان کرد: تیم ملی فوتبال ساحلی یک تیم با تجربه در دنیاست؛ صمیمیت بازیکنان و حس نزدیکی آنها که مثل یک خانواده و چندین سال در کنار هم هستند و همچنین تلفیق جوانان و با تجربه‌ها موجب شده الان تیم پر قدرتی داشته باشیم.

ورزش سه: پیمان حسینی، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در گفت‌وگوی حضوری با برنامه نود عنوان کرد: تیم ملی فوتبال ساحلی یک تیم با تجربه در دنیاست؛ صمیمیت بازیکنان و حس نزدیکی آنها که مثل یک خانواده و چندین سال در کنار هم هستند و همچنین تلفیق جوانان و با تجربه‌ها موجب شده الان تیم پر قدرتی داشته باشیم.

او ادامه داد: اوکتاویو در فوتبال ساحلی ایران تاثیر زیادی گذاشت، متحول کرد و فوتبال ساحلی ایران مدیون او است؛ خدا را شکر یگ منظم ایران، بهترین و با نظم‌ترین لیگ جهان است که تیم‌های زیادی به صورت رفت و برگشت در رده‌های مختلف آن کار می‌کنند؛ همین لیگ خوب موجب شده تیم ملی خوبی داشته باشیم.

حسینی درخصوص سقف قرارداد در فوتبال ساحلی اظهار کرد: در گذشته شرایط قراردادهای فوتبال ساحلی بد بوده ولی در حال حاضر تیم‌های شهریار ساری و پارس جنوبی بوشهر شرایط را بهتر کردند؛ شمال و جنوب ایران قطب فوتبال ساحلی است و این دو باشگاه حرفه‌ای کار می‌کنند؛ سقف قراردادها در فوتبال ساحلی حدود ۱۰۰ میلیون تومان است.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی اضافه کرد: امسال می‌خواستم به اسپورتینگ پرتغال بروم ولی به شهریار ساری رفتم؛ واقعا بازیکنان ساحلی شمالی نیاز به تیمی داشتند که بچه‌های منطقه را دور هم جمع کنند که امسال این اتفاق انجام شد.

حسینی تصریح کرد: باتوجه به مقام‌های چند سال اخیر این خودباوری در بچه ها بود که می‌توانیم در مسابقات جهانی افتخارآفرینی کنیم؛ شاید در چند سال گذشته می‌گفتیم از گروه بالا برویم اما امسال اعتقاد داشتیم در چهار تیم برتر دنیا هستیم.

او درباره عملکردش در تیم ملی ساحلی ابراز کرد: 87 بازی ملی دارم 21 گل زده‌ام؛ در جام جهانی امسال و جام جهانی قبل برابر تاهیتی یک گل زدم.

حسینی اظهار کرد: در جام جهانی امسال تا مرز سکته می‌رفتیم و روان بازی نکردیم؛ به نظرم می‌توانستیم با تجربه‌تر عمل کنیم و باید یک سری مسائل به تیم اضافه شود؛ نیاز به تنوع تاکتیکی در برخی مسابقات داریم ولی با این حال سومی در جام جهانی ارزشمند بود؛ برزیل به تنها تیمی که احترام می‌گذارد ایران است چون این تیم را در مسابقات بین قاره‌ای ۲۰۱۳ برده بودیم.

دروازه‌بان تیم ملی ساحلی یادآور شد: تا هر وقت که پیراهن مقدس تیم ملی را بپوشم سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم اما امیدوارم مشکل نظام وظیفه برخی بازیکنان و مشکل کار همه ملی پوشان حل شود؛ از مسؤولان شهرستان‌ها و استان‌ها انتظار داریم در کاری استخدام شویم.

حسینی در پایان گفت: علی کریمی پیش از اعزام ما به جام جهانی به همه اعضای تیم روحیه داد و واقعا باید گفت هدیه خدا به فوتبال ایران بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج