adexo3
۵۳۲۵۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هافبک دفاعی پرسپولیس مقابل لخویا کیست؟

بعد از جراحی کامیابی نیا و اینکه مشخص شد او حالا حالا‌ها با پرسپولیس نیست و شاید ۴، ۵ هفته ابتدایی لیگ فصل آینده را هم از دست بدهد جذب حداقل یک هافبک دفاعی درجه یک برای پرسپولیس واجب شد اما قبل از شروع فصل جدید دو بازی رفت و برگشت مقابل لخویاست که می‌تواند برای پرسپولیس تعیین کننده باشد.

ایران ورزشی: بعد از جراحی کامیابی نیا و اینکه مشخص شد او حالا حالا‌ها با پرسپولیس نیست و شاید ۴، ۵ هفته ابتدایی لیگ فصل آینده را هم از دست بدهد جذب حداقل یک هافبک دفاعی درجه یک برای پرسپولیس واجب شد اما قبل از شروع فصل جدید دو بازی رفت و برگشت مقابل لخویاست که می‌تواند برای پرسپولیس تعیین کننده باشد. حالا و در فاصله یک هفته تا این بازی سوال اصلی این است که جانشین کامیابی‌نیا در ترکیب اصلی برای دو بازی رفت و برگشت مقابل قهرمان قطر کیست؟

مطمئنا برانکو اشتباه شهرآورد برگشت فصل اخیر که منجر به شکست تلخی برای تیمش شد را تکرار نمی‌کند و ماهینی از گزینه‌های جانشینی کمال خارج خواهد شد. برانکو برای این پست دو هافبک دفاعی در تیمش دارد که خیلی سخت به آنها اعتماد می‌کند. البته از بین محسن ربیع خواه و شهاب کرمی می‌توان به ربیع خواه اولویت داد چرا که هم از نظر هماهنگی با بقیه نفرات و هم از نظر بدنی شرایط بهتری نسبت به کرمی دارد.

در واقع اگر برانکو از ربیع خواه - که در نفت آبادان و لیگ یک هافبک دفاعی صرف بود - صرفنظر کند گزینه دیگری در اختیار ندارد. برخی از محسن مسلمان یا وحید امیری برای جانشینی کمال نام می‌برند که به نظر نمی‌رسد عقلانی باشد و انتخاب نهایی برانکو از بین دو بازیکنی صورت خواهد گرفت که در این پست حداقل در دیدار‌های کم اهمیت‌تر بازی کرده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج