اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۳۳۴۳۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کیهیل: هدف چلسی دفاع از عنوان قهرمانی است

مدافع انگلیسی چلسی هدف این تیم را دفاع از عنوان قهرمانی در رقابت‌های فصل آینده عنوان کرد.

ایسنا: ‌به نقل از دیلی میرور، چلسی که قهرمانی خودش را در لیگ برتر قطعی شده می‌بیند، باید در فینال جام حذفی برابر آرسنال به میدان برود.

آنها سال گذشته در حالی که مدافع عنوان قهرمانی بودند عملکرد ضعیفی از خود نشان دادند و با در پایان در رده نازل دهم قرار گرفتند. این بار گری کیهیل ابراز امیدواری کرد آنها از قهرمانی خودشان دفاع کنند. مدافع انگلیسی چلسی درباره اهداف این تیم بعد از قهرمانی در لیگ برتر گفت‌: نگه داشتن قهرمانی برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است. امیدوارم از اتفاقات سال گذشته درس گرفته باشیم و از سال آینده نیز عملکرد خوبی در لیگ داشته باشیم و بتوانیم از عنوان قهرمانی خودمان دفاع کنیم.

او ادامه‌ داد: مردم از احساس غرور و ضعف بعد از قهرمانی می‌گویند. اتفاقی که سال قبل برای ما رخ داد و امسال نیز برای لسترسیتی. حقیقت این است که زمان زیادی می گذرد که یک تیم در دو سال پیاپی قهرمان لیگ برتر شده باشد.

آخرین باری که یک تیم انگلیسی توانست دو سال پیاپی قهرمان لیگ برتر انگلیس شود، منچستریونایتد در سال ۲۰۰۸ بود که با هدایت الکس فرگوسن بود که به این مهم دست یافت. بعد از آن هیچ تیم انگلیسی نتوانست از قهرمانی خودش در لیگ برتر دفاع کند. این‌ در حالی است که نزدیک به یک دهه از آن تاریخ می‌گذرد.

مدافع با صلابت چلسی در پایان صحبت‌هایش گفت‌: تاریخ این را ثابت کرده که حفظ قهرمانی در لیگ برتر کار سختی است ولی این باید هدف ما در سال آینده باشد. باید با توجه به بازیکنان بزرگی که در اختیار داریم به چیزی غیر از آن فکر نکنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج