adexo3
۵۳۳۶۵۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مویس: ونگر به فوتبال توهین کرد

سرمربی اسکاتلند تیم فوتبال ساندرلند، اظهارات اخیر همتای فرانسوی‌اش در آرسنال درباره تیم‌های سقوط کرده لیگ برتر را توهین‌آمیز دانست.

خبرگزاری تسنیم: دیوید مویس، پاسخ ادعای اخیر آرسن ونگر، سرمربی تیم فوتبال آرسنال در کنفرانس خبری پیش از بازی شب گذشته (سه‌شنبه) دو تیم را داد.

ونگر پیش از بازی تیمش برابر ساندرلند که آن را ۲ بر صفر برد، گفته بود که برخی تیم‌ها که سرنوشت‌‌شان مشخص شده و سقوط کرده‌اند مقابل تیم‌های بالای جدولی نمی‌جنگند و انگار به تعطیلات رفته‌اند.

سرمربی اسکاتلند ساندرلند که تیمش به دسته اول فوتبال انگلیس سقوط کرده است، گفت: حرف‌های ونگر به نظر من توهین به فوتبال بود چون خودم هم زمانی بازیکن بوده‌ام. اگر کسی تعهد مرا برای بازی کردن زیر سؤال می‌برد و ادعا می‌کرد که بی‌انگیزه دارم بازی‌می‌‌کنم، مطمئناً حرف‌هایش به من برمی‌خورد. قبول دارم که ما شنبه شب برابر سوانزی خوب بازی نکردیم و خودمان هم این را می‌دانیم اما فکر می‌کنم که همه دیدند که ساندرلند در آن بازی می‌توانست گل بزند حریف (سوانزی) بازی بهتری ارائه کرد.

مویس ادامه داد: اینجا تیم‌ها و بازیکنان غرور دارند و همه بازی‌ها برای‌شان مهم است. مهم نیست که حامی کدام تیم هستید یا برای کدام تیم بازی می‌کنید، شما باید برای حفظ ارزش پیراهنی که پوشیده‌اید تلاش کنید و من امیدوارم که تمام بازیکنان این‌طور باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج