adexo3
۵۳۳۶۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نبرد مامیچ با استقلال برای حفظ نیمکت العین

حریف استقلال در مرحله ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بعد از کسب نتایج دور از انتظار در مسابقات داخلی به لیگ قهرمانان آسیا چشم دوخته است.

ورزش سه: العین پنجمین حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا است که بعد از السد قطر، التعاون عربستان، الاهلی امارات و لوکوموتیو تاشکند باید برابر شاگردان منصوریان قرار بگیرد. تیم ثروتمند شهر العین که ۳ ورزشگاه خانگی دارد و از بازیکنان چند ملیتی و البته ستاره های قاره ی آسیا بهره می برد. این تیم اماراتی همواره در سالهای گذشته برابر نمایندگان ایران نتایج خوبی کسب کرده و موفق به حذف بسیاری از تیم های ایرانی در مرحله ی گروهی و حذفی شده است تا حالا این تیم نام آشنا رقیب استقلال منصوریان در مرحله ی حذفی مسابقات باشد.

العین؛ تیم ۵۰ میلیاردی

العین امارات با ستاره های اماراتی، کره ای، کلمبیایی، عربستانی، برزیلی و غیره حریف ثروتمندی برابر استقلال است. شاگردان مامیچ هرچند لیگ امارات را با رتبه ی دور از انتظار چهارم به پایان رساندند اما کمتر از ۶ ماه پیش در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند و با حضور ستاره های نامدار در ترکیب خود، تیم خطرناکی برابر آبی ها به شمار می روند.

دفاع ارزان، حمله ی گران قیمت

ستاره های العین اکثرا در خط حمله و هافبک این تیم قرار دارند. عمر عبدالرحمان ستاره ی گران قیمت این تیم است که ارزش او از سایر بازیکنان این تیم بالاتر است. کایو، داگلاس، ناصر الشمرانی به همراه عمر عبدالرحمان ستاره های العین هستند که همگی در پست های تهاجمی این تیم حضور دارند.

میونگ یو لی هافبک دفاعی کره ای تنها بازیکن گران قیمت این تیم در خط دفاع است و سایر بازیکنان خط دفاعی العین را اماراتی های ارزان قیمت تشکیل می دهند تا سازمان دفاعی این تیم به مراتب ارزانتر از خط حمله ی آن باشد.

آسیا؛ امید العین برای جبران ناکامی لیگ

العین، لیگ امارات را در رده ی چهارم به پایان رساند تا حالا مامیچ و ستاره های گران قیمت این تیم برای جبران ناکامی در لیگ و قرار گرفتن بعد از الجزیره، الوصل و الاهلی در رده ی چهارم، به دنبال تکرار درخشش فصل گذشته ی خود در لیگ قهرمانان آسیا باشند تا نتایج دور از انتظار آنها در لیگ قهرمانان کمتر به چشم بیاید. العین برای کسب سهمیه ی آسیایی شانسی در لیگ و جام حذفی این کشور ندارد و باید امیدوار باشد تا با کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان روند ۵ دوره حضور پی در پی این تیم در مسابقات آسیایی، متوقف نشود.

استقلال بازی مرگ و زندگی مامیچ

مامیچ کروات در میانه ی فصل هدایت العین را بر عهده گرفت تا این تیم بتواند در لیگ امارات به نتایج مورد نظر مدیران خود دست پیدا کند اما فصل برای او به خوبی به پایان نرسید تا حالا تنها نگاه و امیدواری آنها به مسابقات آسیایی باشد. العین در لیگ و جام حذفی نتایج خوبی کسب نکرد و شاید اگر صعود این تیم به عنوان صدرنشین در لیگ قهرمانان آسیا نبود، کار مامیچ با پایان مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان به پایان می رسید. سرمربی کروات امیدوار است تا بتواند با کنار زدن استقلال در آخرین چالش فصل، صندلی خود را برای فصل بعد تضمین کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج