adexo3
۵۳۳۸۰۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پیشنهاد سرمربی برزیلی، فولادی‌ها را پشیمان کرد

اعضای هیئت مدیره باشگاه فولاد به انتخاب مربی خارجی برای این تیم در فصل آینده نزدیک تر هستند.

وبسایت نود: اعضای هیئت مدیره باشگاه فولاد به انتخاب مربی خارجی برای این تیم در فصل آینده نزدیک تر هستند.

یحیی گل محمدی سرمربی سابق تیم های ذوب آهن و پرسپولیس پنجشنبه هفته گذشته جلسه ای با اژدری زاده مدیرعامل باشگاه فولاد برگزار کرد.

گل محمدی در این جلسه که در تهران برگزار شد برنامه خود برای قبول هدایت فولاد در فصل بعد را ارائه کرد و مقرر شد مسئولان فولاد پس از بررسی پاسخ گل محمدی را بدهند.

فولادی ها درباره انتخاب سرمربی جدید جلسه هیئت مدیره برگزار کردند و اژدری زاده برنامه های گل محمدی را در این جلسه مطرح کرد و درباره سایر گزینه ها هم بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

کورورش موسوی سرمربی تیم فولاد نوین و سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان هم دیگر گزینه های فولاد هستند که صحبت راجع به آنها صورت گرفته و جمع بندی نهایی درخصوص آنها به نتیجه نرسیده و از میان گزینه ها خارج شده و گزینه های خارجی برای سرمربی گری فولاد مطرح شدند.

هیئت مدیره باشگاه مدیرعامل را موظف کرده است با مربیان خارجی از کشورهای برزیل، پرتغال و یونان مذاکره کرده و نتیجه را به هیئت مدیره اعلام کند.

جدی ترین گزینه فولادی ها برای سپردن سکان هدایت این تیم مارکوس پاکتای برزیلی بود که رقم بالای درخواستی او باعث شد از سبد خرید فولاد خارج شود. این مربی مطرح در کشورهای حوزه خلیج فارس درخواست مبلغ یک میلیون دلار از فولاد داشته است و همین باعث شده مسئولان باشگاه سراغ گزینه های دیگر و ارزان قیمت تر بروند.

جمع بندی مسئولان باشگاه روی مربی خارجی است و گزینه خارجی در هیئت مدیره حامیان بیشتری دارد اما مقرر شده است بعد از گرفتن برنامه و قیمت مربیان و بررسی شرایط آنها تصمیم گیری صورت گیرد که از بین یحیی گل محمدی و گزینه نهایی مربیان خارجی کدام یک سرمربی فولاد شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج