adexo3
۵۳۳۹۷۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

همه مربیان نامداری که بدون تیم‌ مانده‌اند

فقط ٤ تیم لیگ برتری این روزها سرمربی ندارند. اما مربیان زیادی هستند که در سال‌های اخیر در لیگ برتر مربیگری‌ کرده‌اند و این روزها بدون تیم هستند.

شهروند: فقط ٤ تیم لیگ برتری این روزها سرمربی ندارند. اما مربیان زیادی هستند که در سال‌های اخیر در لیگ برتر مربیگری‌ کرده‌اند و این روزها بدون تیم هستند. جالب اینجاست که اکثر این افراد نامزد‌های هدایت تیم‌های بدون سرمربی لیگ در شرایط کنونی هستند.

قلعه‌نوعیِ بدشانس

با تراکتورسازی به مقام سومی لیگ برتر و نایب قهرمانی جام حذفی رسید. اگر ماجرای محرومیت سرخپوشان تبریزی از نقل و انتقالات توسط فیفا اتفاق نمی‌افتاد قطعا فصل حداقل با یک جام قهرمانی برای امیر قلعه‌نوعی به پایان می‌رسید. اما او با بدشانسی نتوانست موفقیتی کسب کند و سپس از تراکتورسازی جدا شد. حالا هم با این‌که خبرهای زیادی درباره تمایل تیم‌های لیگ ‌برتری برای جذب او در رسانه‌ها شنیده می‌شود فعلا پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر بدون تیم است.

بدبیاری‌های آقا عبدالله

عبدالله ویسی استقلال خوزستان را در لیگ پانزدهم قهرمان کرد و سپس برای لیگ شانزدهم هدایت سپاهان را برعهده گرفت. او در این تیم دست به جوان‌‌گرایی زد و امید زیادی داشت تا بتواند بعد از سال‌ها سپاهان را به روزهای اوج برگرداند و این بار با طلایی‌پوشان به قهرمانی لیگ برسد. اما نتایج نه چندان خوب باعث شد از کار برکنار شود. این روزها گفته می‌شود فولاد خوزستان و تراکتورسازی خواهان به خدمت گرفتن ویسی هستند.

یحیی و آینده‌ای نا مشخص

یحیی گل‌‌محمدی دو عنوان قهرمانی جام حذفی و یک سوپر جام ایران را با ذوب‌آهن کسب کرده بود، لیگ شانزدهم را با همین تیم آغاز کرد. اما نتایج خوبی نتوانست کسب کند و اواخر نیم فصل اول از این تیم جدا شد. یحیی بعد از مدتی هدایت تیم دسته یکی اکسین البرز را برعهده گرفت. با پایان رقابت‌های فصل هم صحبت‌هایی با تراکتورسازی و فولاد برای سرمربیگری‌این تیم انجام داده است اما هنوز تکلیف آینده کاری این مربی جوان هم مشخص نیست.

روزهای بد کاظمی

درلیگ برتر پانزدهم هدایت سیاه جامگان را برعهده گرفت و توانست در هفته آخر این تیم را در لیگ نگه دارد. برای لیگ شانزدهم هم سرمربی این تیم باقی ماند. اما مشکلات مالی و اختلافات شدید با مدیریت باشگاه باعث شد از این تیم جدا شود و به ماشین‌سازی تبریز برود. حضور در تبریز هم برای این مربی روزهای خوبی نبود. چون به بدترین شکل ممکن ماشین‌سازی با هدایت کاظمی به لیگ دسته یک سقوط کرد و کسی نمی‌داند در‌آینده کاظمی سرمربی چه تیمی خواهد شد.

کسی آقا صمد را نمی‌خواهد

صمد مرفاوی که یک بار هدایت پیکان را برعهده داشت و به لیگ برتر سقوط کرد، این بار با هدایت صبای قم تلخی سقوط را دوباره تجربه کرد. به نظر می‌رسد که به همین راحتی‌ها حالا‌حالا تیم‌های لیگ برتری به آقا صمد اعتمادی نداشته باشند.

سعداوی بدون تیم می‌ماند

همه امید زیادی داشتند تا نعیم سعداوی در لیگ برتر با فولاد خوزستان نتایج خوبی بگیرد. اما درنهایت این تیم سهمیه آسیایی هم نگرفت و در آخر فصل هم بین سرمربی و مدیران باشگاه اختلاف به وجود آمد تا سعداوی از این تیم جدا شود. فولادی‌ها به دنبال جانشین سعداوی هستند اما هیچ تیمی به سعداوی تاکنون برای مربیگری پیشنهاد نداده است.

فرکی، از عرش به فرش

حسین فرکی دو‌سال پیاپی با فولاد و سپاهان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد و از بهترین‌های فوتبال ایران در سال‌های اخیر بود. اما دو سالی می‌شود که بد نتیجه می‌‌گیرد. او به‌خاطر درگیری‌های به وجود آمده از سپاهان در لیگ پازندهم اخراج شد. در ابتدای لیگ شانزدهم به سایپا پیوست و تا هفته‌‌های آخر تیمش از شانس‌های اصلی سقوط بود. گفته می‌شود فرکی مذاکراتی با تراکتورسازی انجام داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج