adexo3
۵۳۵۲۲۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مؤمنی: آقای فتاحی! شما از سازمان لیگ پول نگیرید کار می‌کنید؟

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت:آقای فتاحی اگر شما از سازمان لیگ پول نگیرید در سرما و گرما می‌روید و برای آن سازمان کار می‌کنید؟

خبرگزاری فارس: مهدی مؤمنی در خصوص دلایل نرفتن بازیکنان به فرودگاه برای سفر به تهران و همراهی تیم در بازی با الهلال در کشور عمان، گفت: ما یک هفته است با تیم تمرین نکرده‌ایم و شرایط مالی بازیکنان به شکلی است که پول غذا هم نداریم. خسته شدیم از بس در مورد این مسائل صحبت کردیم و بازیکنان استقلال خوزستان تا همین جا هم کلی تلاش کردند و لیگ هم تمام شده و باشگاه پیگیر هیچ کدام از ما نیست.

وی افزود: من از شما سؤال می‌کنم اگر بازیکنی مصدوم شود کسی پاسخگوی فصل آینده بازیکن است؟ انگار نه انگار که ما بازیکن استقلال خوزستان هستیم و نه پولی می‌گیریم و نه سال بعدمان مشخص است. یک ریال از پاداش‌های بازی‌ها را نگرفتیم و فکر می‌کنم بازیکنان تا اینجا فقط ۲۰ درصد از مطالباتشان را گرفتند.

مؤمنی در خصوص اینکه چه کسی به شما خبر داد که سفر به تهران لغو شده است،‌ گفت: مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال خوزستان با پیامک اعلام کرد که سفر کنسل است.

مهاجم استقلال خوزستان در خصوص اینکه روشنایی مدعی شده پشت پرده به بازیکنان خط می‌دهند، گفت: اصلاً این چیزها نیست. آنقدر وعده دروغین شنیدیم که به این مسائل فکر نمی‌کنیم. ما در لیگ برتر مدام با وعده بازی می‌کردیم و حتی هفته آخر قول داده‌اند که به ما کمک کنند و مطالباتمان پرداخت شود. کدام دست‌های پشت‌پرده؟ ما فقط به دنبال حقمان هستیم. سه ماه است که فقط وعده و وعید می‌شنویم و درست است که بازی، بازی ملی محسوب می‌شود ولی بازیکن آنقدر تحت فشار مالی است که به فکر فصل بعد خود و مصدوم نشدن خواهد بود. تا به حال یک نفر در تمرینات ما از مسئولین باشگاه شرکت نکرده و هر چه زنگ می‌زنیم پاسخ نمی‌دهند وقتی خود باشگاه بی‌خیال است چه انتظاری از بازیکنان وجود دارد.

وی ادامه داد: قرارداد ما تا فردا با باشگاه استقلال خوزستان است و این قرارداد در سازمان لیگ به ثبت رسیده است. ما بازیکنان خواستار حق و حقوقمان هستیم و چیزی جز این نمی‌خواهیم.

مؤمنی در خصوص اظهارنظر فتاحی مبنی بر اینکه بازیکنان استقلال خوزستان در صورت شرکت نکردن در مسابقات رسمی محروم می‌شوند، گفت: جریمه دیگر چیست؟ آنها مسئولان باشگاه ما را پیدا کنند، آقای فتاحی اگر شما از سازمان لیگ پول نگیرید کار می‌کنید؟ ما در سرما و گرما تلاش کردیم و کار دیگری به جز فوتبال بلد نیستیم. به شخصه ۴ خانواده را خرج می‌دهم و اگر بگویم در تهران در به در به دنبال خانه هستم شاید باور نکنید. صاحبخانه من می‌گوید ماهیانه ۳ میلیون اجاره می‌خواهد و مانده‌ام که باید چه کار کنم. کمیته انضباطی و فدراسیون هم به جای محروم کردن بازیکنان به فکر این باشد که بنده از ۴ سال پیش هنوز ۲۰۰ میلیون طلبکارم اما کسی به این مطالبات رسیدگی نمی‌کند.

وی تأکید کرد: از نفت تهران طلب داشتم که به خاطر رضایت‌نامه مجبور شدم آن را ببخشم از استقلال هم ۸۰۰ میلیون می‌خواستم که آن را بخشیدم این قانون‌ها دست و پای ما بازیکنان را بسته است و بعد از چند سال بازی کردن ما را در لیست مازاد می‌گذارند و بعد می‌گویند باید مطالباتت را ببخشی تا ما رضایت‌نامه شما را صادر کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج