اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۳۵۴۵۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیانیچ: هنوز زمان جشن گرفتن نیست

هافبک بوسنیایی یوونتوس معتقد است هنوز زمان جشن گرفتن برای یوونتوسی‌ها نیست و این تیم باید خودش را برای بازی‌های حساس پیش‌رو آماده کند.

ایسنا: هافبک بوسنیایی یوونتوس معتقد است هنوز زمان جشن گرفتن برای یوونتوسی‌ها نیست و این تیم باید خودش را برای بازی‌های حساس پیش‌رو آماده کند.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس صدرنشین لیگ ایتالیا توانست در فینال جام حذفی ایتالیا با ۲ گل لاتزیو را شکست داد و قهرمان شد تا اولین گام برای رسیدن به سه‌گانه برداشته شود. این تیم شانس بسیار بالایی برای رسیدن به قهرمانی در لیگ ایتالیا دارد و امیدوار است با برتری برابر حریف خود یعنی کروتونه قهرمان جام حذفی شود.

میرالم پیانیچ درباره موفقیت یوونتوس در این فصل گفت:‌ اوایل که به یوونتوس آمدم، کمی با مشکل مواجه شدم تا بتوانم خودم را در این تیم اثبات کنم و کار سختی در این تیم داشتم ولی ماسیمیلیانو آلگری (سرمربی یوونتوس) خیلی به من کمک کرد تا بتوانم به ثبات برسم. با درایت او بود که توانستیم قهرمان جام شویم ولی خود آلگری نیز می‌داند که اکنون زمان جشن گرفتن نیست. قهرمان جام حذفی شدیم ولی باید بدانیم در لیگ و لیگ قهرمانان کارهای تمام نشده‌ای داریم. دوست داریم در پایان فصل لذت زیادی ببریم و اکنون زمان آن نیست که بتوانیم به این عنوان برسیم. از ابتدای فصل نسبت به توانایی و کارآیی خودمان اعتماد داشتیم ولی بازی به بازی پیش رفتیم.

او ادامه داد: وقتی به یوونتوس آمدم از من قهرمانی در لیگ و جام حذفی راخواستند و خوشحالم که توانستم چهارشنبه اولین جام را کسب کنم. حالا نوبت ششمین قهرمانی پی در پی در لیگ است که باید این هفته آن را به دست بیاوریم. سپس حساس‌ترین دیدار فصل می‌رسد که برابر رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا به میدان خواهیم رفت. به شما قول می‌دهم که یکشنبه یک یووه فوق العاده خواهید دید که با احترام به تیم رقیب تمام تلاش خودش را انجام خواهد داد تا بتواند قهرمانی در لیگ را به دست بیاورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج