۵۳۵۴۵۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شهباززاده در یک موقعیت تکراری

مرتضی تبریزی، رهیم زهیوی، پهلوان، بیت سعید و شجاعیان همه بازیکنانی هستند که گفته می شود یا استقلالی شده اند و یا قرار است که به این تیم بپیوندند.

هوادار: مرتضی تبریزی، رهیم زهیوی، پهلوان، بیت سعید و شجاعیان همه بازیکنانی هستند که گفته می شود یا استقلالی شده اند و یا قرار است که به این تیم بپیوندند.

منصوریان در فصل نقل وانتقالات روال فصل گذشته را در پی گرفته. گویا علاقه او به بازیکنان هجومی تمامی ندارد و هر بار در لیست او جمعی از بازیکنانی دیده می‌شوند که یا مهاجمند و یا هافبک های تهاجمی. این عملکرد منصوریان فصل گذشته به بن بست رسید. بازیکنانی به استقلال آمدند که یا نتوانستند و یا فرصت نشد تا توانایی های خود را نشان دهند و در آخر به جایی دیگر نقل مکان کردند. هجوم همین جنس بازیکنان بود که سجاد شهباززاده را به این نتیجه رساند که به هر قیمتی از استقلال جدا شود. بازیکنی که منصوریان از رفتن او حسابی پشیمان شد و هر کاری انجام داد تا آب رفته را به جوی بازگرداند. شهباززاده نتوانست فصل گذشته به استقلال اضافه شود و همه چیز موکول شد به این فصل. حالا باز هم در فصل نقل وانتقالات، اتفاقاتی مشابه فصل گذشته شهباززاده را برای پوشیدن پیراهن آبی دودل کرده است.

مرتضی تبریزی، رهیم زهیوی، پهلوان، بیت سعید و شجاعیان همه بازیکنانی هستند که گفته می شود یا استقلالی شده اند و یا قرار است که به این تیم بپیوندند. به این لیست باید کاوه رضایی و بازیکنان فصل گذشته را هم که استقلال علاقه ای به از دست دادنشان ندارد اضافه کرد. همه اتفاقات مانند فصل گذشته است و شاید روند این اتفاقات تکراری، سجاد شهباززاده را به یک تصمیم تکراری برساند. او حالا علی دایی و یکی، دو مشتری پروپاقرص دارد که برای او جایگاه ویژه ای در تیمشان خالی گذاشته اند. آیا شهباززاده باز هم به منصوریان جواب رد می دهد یا به تیم سابقش باز میگردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج