adexo3
۵۳۵۴۶۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ترزگه: امباپه اشتباه مارسیال را تکرار نکند

دیوید ترزگه به هموطن خود نسبت به انتقال به تیمی بزرگ و تکرار اشتباه آنتونی مارسیال هشدار داد.

ایسنا: دیوید ترزگه به هموطن خود نسبت به انتقال به تیمی بزرگ و تکرار اشتباه آنتونی مارسیال هشدار داد.

به نقل از فرانس فوتبال، آنتونی مارسیال در ابتدای فصل قبل با جدایی از موناکو راهی منچستریونایتد شد ولی با وجود درخشش در فصل نخست، در ادامه دچار افت فاحشی در گلزنی شد. اینبار کیلیان ام‌باپه، ستاره جوان موناکو توانسته است بار دیگر خودش را به عنوان استعدادی ناب در موناکو مطرح کند و مورد توجه تیم‌های بزرگ دنیا قرار بگیرد.

دیوید ترزگه با هشدار به کیلیان ام‌باپه گفت:‌ به نظر او تمام چیزهای لازم برای تبدیل شدن به یک ستاره در آینده را دارد. تنها چیزی که باید حل شود، مسئله زمان است. او اکنون فوق العاده است و رسیدن به دستاوردهایی که او در این سن داشته، بی‌نظیر است.

ترزگه که خود در سال ۲۰۰۰ با جدایی از موناکو راهی یوونتوس شد و در این تیم به ستاره جهانی تبدیل شد، در ادامه اضافه کرد: نباید فراموش کرد که ام‌باپه تنها ۱۸ سال دارد و هنوز خیلی زمان برای او باقی مانده است تا خودش را به عنوان ستاره نشان بدهد. همه بازیکنان دوست دارند برای تیم های بزرگی چون یوونتوس، رئال مادرید یا بارسلونا بازی کنند ولی در حال حاضر ام‌باپه باید فقط به ادامه حضورش در موناکو فکر کند. به نظرم او باید یک سال دیگر حداقل در موناکو باشد و بتواند خودش را اثبات کند و بعدا به تیم های بزرگ فکر کند. او باید مارسیال را به یاد داشته باشد و ببینید چه اتفاقاتی برای او رخ داده است.

گفته می شود کیلیان ام‌باپه رکورد نقل و انتقالات فوتبال جهان را خواهد شکست ولی رییس باشگاه موناکو اخیرا عنوان کرد این بازیکن فروشی نیست مگر آنکه خودش بخواهد این تیم را ترک کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج