adexo3
۵۳۵۶۰۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هفته پایانی لوشامپیونه فرانسه

المپیک مارسی به لیگ اروپا راه یافت

فصل فوتبال فرانسه با ۱۰ دیدار همزمان به پایان رسید.

خبرگزاری تسنیم: فصل فوتبال فرانسه با ۱۰ دیدار همزمان به پایان رسید.

هفته سی و هشتم و پایانی لیگ دسته اول فرانسه (لوشامپیونه) با برگزاری 10 دیدار همزمان و قطعی شدن سقوط لوریان و نانسی و حضور المپیک مارسی در فصل آینده لیگ اروپا به اتمام رسید.

در مهم‌ترین بازی‌، المپیک مارسی با تنها گل گومی در دقیقه ۷۴، یک بر صفر باستیا را شکست داد تا ۶۲ امتیازی شده و با تثبیت جایگاه پنجمی به فصل آینده لیگ اروپا راه یابد.

موناکو که قهرمانی خود را قطعی کرده بود، 3 بر 2 در زمین رن به پیروزی رسید.فابینیو در دقیقه 42، ژمرسون در دقیقه 48 و ژرژ در دقیقه 78 برای موناکو و دیاخابی در دقایق 69 و 90 برای رن گل زدند.

پاری‌سن‌ژرمن در آخرین دقایق بازی خانگی با کان برتری یک بر صفر را با تساوی یک بریک عوض کرد تا حریف از سقوط نجات یابد و لوریان به دسته پایین‌تر برود.رابیو در دقیقه ۱۳ برای پاری‌سن‌ژرمن و رودلین در دقیقه ۹۰ برای کان گل زدند. ضمن اینکه رودلین در دقیقه ۷۵ یک پنالتی را برای کان از دست داد.

در سایر بازی‌ها، آنژه 2 بر صفر مون‌پولیه را شکست داد، گنگان یک بر صفر از سد متز گذشت، لیل 3 بر صفر نانت را برد، لوریان و بوردو به تساوی یک بریک رسیدند، لیون و نیس به تساوی 3 بر 3 رضایت دادند، نانسی 3 بریک از سد سن‌اتین گذشت و بازی تولوز و دیژون بدون گل خاتمه یافت.

در پایان فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۶ لوشامپیونه، موناکو ۹۵ امتیازی قهرمان شد و همراه پاری‌سن‌ژرمن و نیس به فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا راه یافت. لیون و المپیک مارسی به لیگ اروپا راه یافتند و در انتهای جدول لوریان، نانسی و باستیا سقوط کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج