اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۳۶۱۱۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

ورود سپیدرود به بازار نقل و انتقالات لیگ برتر

سپیدرود هنوز از بن‌بست‌های مالکیتی و اقتصادی خارج نشده و منتظر وعده‌ها برای پرداخت بدهی‌های انباشته است اما اگر تصور کنیم که در یکی از پرطرفدارترین تیم‌های فصل آینده خبری از نقل و انتقالات نیست، اشتباه کرده‌ایم.

ورزش سه: سپیدرود هنوز از بن‌بست‌های مالکیتی و اقتصادی خارج نشده و منتظر وعده‌ها برای پرداخت بدهی‌های انباشته است اما اگر تصور کنیم که در یکی از پرطرفدارترین تیم‌های فصل آینده خبری از نقل و انتقالات نیست، اشتباه کرده‌ایم.

این خبر که تیم‌هایی از لیگ یک با نقشه صعود با سرمربی فصل گذشته سپیدرود مذاکره کرده‌اند و البته مصاحبه‌های پی‌در‌پی علی نظرمحمدی درباره اینکه اگر مشکلات اقتصادی سپیدرود حل نشود، از ادامه کار انصراف می‌دهد، همه و همه نشان می‌دهد که سپیدرود در نقل و انتقالات دنبال جذب بازیکنان جدید نیست. اما نظرمحمدی در روزهای اخیر به شدت برای فصل آینده برنامه‌ریزی کرده و مذاکراتش را با چند بازیکن آغاز کرده است. برنامه‌نویسی برای اردوها و تمرینات پیش‌فصل نیز از دیگر کارهای این‌روزهای نظرمحمدی است.

سپییدرود اگر مسائل مالکیتی و اقتصادی‌اش به سرانجام برسد، چه بسا خیلی زود خبرهایی درباره نقل و انتقالات نیز از این تیم به گوش برسد. بدیهی است که تماشاگران پرشمار سپیدرود پیگیر خبرهایی درباره بازیکنان جدید سپیدرود باشند. توافق اولیه سپیدرود با یک دروازه‌بان جدید که سابقه بازی در رشت را هم دارد و مذاکراتش برای قرارداد با هافبکی که تازگی‌ها در لیست‌های کارلوس کی‌روش نامی از او پیدا نمی‌کنیم، خبرهای پشت پرده از نقل و انتقالات سپیدرود است.

شنیده می‌شود سپیدرود برای حفظ شایان مصلح برنامه دارد و البته چند بازیکن بومی را برای مذاکره در لیست ورودی‌اش گذاشته.

علی نظرمحمدی اگرچه هنوز قراردادش را به صورت رسمی تمدید نکرده اما به عنوان سرمربی مدیریت نقل و انتقالات سپیدرود را برعهده دارد و مذاکرات را نیز آغاز کرده. سپیدرود نمی‌تواند دست روی دست بگذارد و تماشاگر فعالیت بقیه تیم‌های لیگ برتر در نقل و انتقالات باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد د

      طبیعیه که تیم ها سپیدرودو جدی نگیرن چون دو فصل پیش لیگ 2 بوده و الان تو لیگ برتره اما این فصل کابوس تیمای لیگ برتر میشه چون تو همون دسته 2 همه بازیا ورزشگاه پر میشد چه برسه لیگ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج