۵۳۶۴۰۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تاریخ معرفی سرمربی جدید بارسلونا اعلام شد

انتظار هوادران بارسلونا برای آشنا شدن با سرمربی جدید تیم محبوب‌شان در آینده‌ای نه چندان دور به سر خواهد رسید.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از نشریه مارکا، فصل سخت بارسلونا که لوئیس انریکه در اواسط آن اعلام کرد دیگر به کارش ادامه نخواهد داد، شب گذشته (یکشنبه) به پایان رسید و آبی‌و‌اناری‌ها نتوانستند جام قهرمانی را از چنگ رقیب دیرینه‌شان رئال مادرید درآورند.

انریکه در اوایل نیم فصل دوم اعلام کرد در پایان فصل به دوران سه ساله سرمربیگری‌اش در بارسلونا پایان می‌دهد و از آن زمان جستجوی مدیران باشگاه برای یافتن جانشینی مناسب برای او آغاز شد و اکنون به نظر می‌رسد که آنها گزینه مورد نظر خود را پیدا کرده‌اند چرا که قرار است او را ۲۹ می (۸خرداد) معرفی کنند.

آخرین مأموریت بارسلونا در این فصل کسب عنوان قهرمانی جام حذفی اسپانیا با شکست آلاوس در فینالی است که شنبه هفته آینده برگزار می‌شود و در حالی که بازیکنان بارسا امیدوارند با کسب این عنوان، بدرقه‌ای شیرین را برای سرمربی‌شان ترتیب دهند، در پشت صحنه، برنامه‌های آغاز یک عصر جدید در نوکمپ آغاز شده است.

خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا بعد از بازی شب گذشته تیمش برابر ایبار گفت: باید تا پایان فصل صبر کنیم. روز دوشنبه ۲۹ می نام سرمربی جدیدمان را اعلام خواهیم کرد.

اگرچه هنوز خبر موثقی از گزینه مورد نظر بارسلونا برای جانشینی انریکه منتشر نشده اما شنیده‌ها حاکی از آن است که به احتمال فراوان ارنستو والورده، سرمربی اتلتیک بیلبائو هدایت آبی‌و‌اناری‌ها را در فصل آینده برعهده خواهد داشت. این احتمال از زمانی که مشخص شد والورده در پایان فصل به همکاری‌اش با قرمزوسفیدپوشان ایالت باسک ادامه نمی‌دهد قوت گرفته است.

بارتومئو در ادامه درباره آینده لیونل مسی و تمدید قرارداد او که هنوز قطعی نشده، تأکید کرد: سال‌هاست که در کنار یکدیگریم و شکی نیست که پیوند میان مسی و بارسلونا ادامه خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج